utro :'( ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.327 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Anonym trådstarter

er anonym da jeg ved at der er nogen her inde der kender mig, og er ikke klar til at det skal ud.

fik igår en besked fra min kærestes x kæreste (hun er mor til hans ene barn) hun ville bare lige informere mig om at han har været ved hende flere gange og at de, hver gang har været i seng sammen. den besked ramte mig som en sten i hovedet.

konfronterede ham med det men han siger det er løgn og at jeg bare skal slette beskederne når hun skriver. men er kommet meget i tvivl, de datoer hun siger han har været ved hende passer med dage han ikke har været hjemme. og mange af de ting hun siger er ting som kun han ellers ved.

er helt rundtosset i mit hovede og har slet ikke sovet hele natten

hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

er anonym da jeg ved at der er nogen her inde der kender mig, og er ikke klar til at det skal ud.

fik igår en besked fra min kærestes x kæreste (hun er mor til hans ene barn) hun ville bare lige informere mig om at han har været ved hende flere gange og at de, hver gang har været i seng sammen. den besked ramte mig som en sten i hovedet.

konfronterede ham med det men han siger det er løgn og at jeg bare skal slette beskederne når hun skriver. men er kommet meget i tvivl, de datoer hun siger han har været ved hende passer med dage han ikke har været hjemme. og mange af de ting hun siger er ting som kun han ellers ved.

er helt rundtosset i mit hovede og har slet ikke sovet hele natten

hvad skal jeg gøre?

først lige en oooordentlig ...

det er virkelig en sur situation du står i.. Jeg ville udspionere ham! ganske enkelt... sige du ikke er hjemme een dag eller sådan noget, og så se om det han siger passer.. Det kan være mega hårdt at se det med egne øjne, men hvis ik han er ærlig finder du jo ud af det på den måde... Det lyder jo ummidelbart som om han ikke taler helt sandt??

Knus!!

Anmeld

15. september 2010

Mka

Åhh stakkels stakkels dig Det er bare så forfærdeligt. Og man ved ikke hvad man skal tro, er det rigtigt eller er xen bare en psykopat, der bare vil ødelægge jeres forhold. Ved godt nok ikke hvad du skal gøre Jeg tror jeg ville prøve at holde øje med ham, men det er også svært når de jo skal ses, da de har det barn sammen.  Håber virkelig det hele falder på plads, og det er noget hun har digtet, ellers er han da bare det største fjols. 

knus til dig.

Anmeld

15. september 2010

FruHolm <3

kan ikke sige hvad du skal gøre, men du kan se på det sådan her:

enten siger hun det fordi det er sandt og hun synes at det er synd for dig han er sådan, ellers siger hun det for at du skal gå fra ham (måske fordi hun vil have ham tilbage)

der findes kvinder som føler de er nødt til at fortælle det fordi de ikke kan klare at se andre blive såret, og så findes der de stride der vil gøre alt for man ikke er sammen med deres x.

du får lige et kram og  for at det er løgn hvad hun siger og han ikke har været så dum at behandle dig sådan

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Åhh stakkels stakkels dig Det er bare så forfærdeligt. Og man ved ikke hvad man skal tro, er det rigtigt eller er xen bare en psykopat, der bare vil ødelægge jeres forhold. Ved godt nok ikke hvad du skal gøre Jeg tror jeg ville prøve at holde øje med ham, men det er også svært når de jo skal ses, da de har det barn sammen.  Håber virkelig det hele falder på plads, og det er noget hun har digtet, ellers er han da bare det største fjols. 

knus til dig.

håber virkelig det er noget hun finder på. hun har en del problemer ( med stoffer og alkohol) datteren er i plejefamilie.

men hun har før prøvet at komme imellem os, og hun skrev direkte igår at hun ikke stopper før vi ikke er sammen mere.
det går mig virkelig på, jeg er 13+5 med vores første barn sammen.

Anmeld

15. september 2010

LouiseNielsen

Jeg ville uden tvivl som Blyviol siger... Holde rigtig godt og grundig øje med ham... Forlange at du er tilstede når deres fælles barn bliver hentet og bragt frem og tilbage mellem dem osv.....

Jeg ville næste gang han lige skal noget en aften, følge efter ham for at finde ud af hvor han skal hen.....

Også lige et kæmpe kram til dig....

Anmeld

15. september 2010

FruHolm <3

sådan som du beskriver at hun skriver til dig, kan i mine ører godt lyde som om at hun bare er dum oven i hovedet og er den type der mener han ikke må have det godt med dig når hun selv er så langt ude.

ville sætte mig ned og snakke med ham og blive enige om sammen at sige noget til hende, for det er jo direkte chikane det hun har gang i 

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

tror desværre i har ret, bliver vist nød til at "overvåge ham lidt" håber af hele mit hjerte at det er hende der lyver. ønsker ikke at mit barn skal være "skilsmissebarn" men ønsker heller ikke at bo sammen med e der ikke har nok i mig

Anmeld

15. september 2010

Ox.

Pyha det kan jo være begge dele :/

Har i fået barn/børn sammen også? For så kan det jo være ren jalousi at hun skriver ..

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

sådan som du beskriver at hun skriver til dig, kan i mine ører godt lyde som om at hun bare er dum oven i hovedet og er den type der mener han ikke må have det godt med dig når hun selv er så langt ude.

ville sætte mig ned og snakke med ham og blive enige om sammen at sige noget til hende, for det er jo direkte chikane det hun har gang i 

vi har snakket om at jeg skal være der hvergang hun også er til stede, så kan hun ikke komme og sige der er sket noget jo. håber det kommer til at virke så hun stopper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.