Og så hang jeg der......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Karo

Ved du så om de laver julekorts fotografering i år? Jeg var nemmelig afsted med min søn sidste år, men kan ikke se noget på deres hjemmeside. Og jeg vil bare så gerne have lavet julekort igen i år, og syndes billederne fra sidste år var super gode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

Hehe. Ja glemte fuldstændig at tage billeder af ruden, men har bedt kæresten om at kører forbi, på vej hjem fra arbjede, så skal i nok se billeder ;D Ellers må jeg om jeg kan finde ud af vores scanner, for så kan jeg ligge billederne ind her, vi har fået fra fotografen

Forresten har du mere tøj i 68/74 til salg ? Milan vokser bare derud af, har næsten lige fjernet ALT hans str. 62 fra tøj skabet. Store dreng. Kun 4 måneder gammel, og bruger allerede 68

Jeg har masser af tøj i 68 og 74

Se her:

https://www.baby.dk/debat/62781pi1/toej--drenge/maerketoej-str--62--80-saelges.aspx

(Håber Milan kunne bruge det sidste jeg sendte )

Anmeld

17. september 2010

elluL

Karo skriver:

Ved du så om de laver julekorts fotografering i år? Jeg var nemmelig afsted med min søn sidste år, men kan ikke se noget på deres hjemmeside. Og jeg vil bare så gerne have lavet julekort igen i år, og syndes billederne fra sidste år var super gode.

Jeg ved det faktisk ikke, men kan lige hører min tante ad, og så skriver jeg selvfølgelig til dig

Anmeld

17. september 2010

elluL

linselouise skriver:

Jeg har masser af tøj i 68 og 74

Se her:

https://www.baby.dk/debat/62781pi1/toej--drenge/maerketoej-str--62--80-saelges.aspx

(Håber Milan kunne bruge det sidste jeg sendte )

Så sætter jeg billeder ind Det blev dem vi havde herhjemme fra, vi har scannet ind Men de samme som hænger derinde.

Anmeld

17. september 2010

elluL

Tilmeldt skriver:

AAiijj, hvor blæret!

Kan du ik lægge billederne ind, så vi andre, der ikke lige kommer forbi Frederiksberg, også kan se dem!?!

SÅ er der billeder

Anmeld

17. september 2010

elluL

dorthemus skriver:

Er det dig? Hvor sjovt, det går jeg tit forbi og kigger på

Så kommer der lidt billeder

Anmeld

17. september 2010

roenlund

lullebulle skriver:

Så kommer der lidt billeder

Jeg kan ingen billeder se, er det bare mig

Anmeld

17. september 2010

elluL

SÅ fik jeg scannet billederne ind fra fotografen.

De første tre billeder er dem der hænger inde i vinduet hos hende. Men i får da også lige lov til at se nogle af de andre. Der er både fra da jeg var gravid og så da jeg havde født vores lille guldklump

Knus Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2010

elluL

roenlund skriver:

Jeg kan ingen billeder se, er det bare mig

De ligger der nu Bare mig der var lidt langsom

Anmeld

17. september 2010

roenlund

lullebulle skriver:

De ligger der nu Bare mig der var lidt langsom

De er bare rigtig rigtig flotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.