Og så hang jeg der......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.308 visninger
40 svar
0 synes godt om
15. september 2010

elluL

sammen med min dejlige søn Milan, i ruden hos byens (frederiksberg) bedste fotograf Mette Lyck

Var inde og få taget billeder da jeg var højgravid og igen 4 dage efter jeg havde født, med Milan og farmand. Vidste godt hun sku bruge dem som "reklame". Men godt nok pudsigt og lidt sjovt at køre forbi smallegade, og så hænger man sørme i hele den ene rude højgravid på det ene stoooore billede,, og med min guldklump i armene på det andet  Milan hænger også stooort i den anden rude. Hihi, syns det var lidt sjovt.

Stort knus herfra og ha en dejlig dag allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Så er du jo næsten semikendt

Anmeld

15. september 2010

elluL

Jeanne skriver:

Så er du jo næsten semikendt

Haha, det er jo næsten lige før

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

lullebulle skriver:

sammen med min dejlige søn Milan, i ruden hos byens (frederiksberg) bedste fotograf Mette Lyck

Var inde og få taget billeder da jeg var højgravid og igen 4 dage efter jeg havde født, med Milan og farmand. Vidste godt hun sku bruge dem som "reklame". Men godt nok pudsigt og lidt sjovt at køre forbi smallegade, og så hænger man sørme i hele den ene rude højgravid på det ene stoooore billede,, og med min guldklump i armene på det andet  Milan hænger også stooort i den anden rude. Hihi, syns det var lidt sjovt.

Hvor hyggeligt

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2010

Bellinda89

Hehe ja jeg ville nok osse glo lidt Men det er da bare hyggeligt

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

lullebulle skriver:

Er det dig? Hvor sjovt, det går jeg tit forbi og kigger på

Anmeld

15. september 2010

line melias mor

åh hvor sejt hun er bare rigtig rigtig god

Anmeld

15. september 2010

elluL

dorthemus skriver:

Er det dig? Hvor sjovt, det går jeg tit forbi og kigger på

Hehe, jep det er mig. Og Milan der hænger i midten i den anden rude. Hvor pudsigt. Jeg ved slet ikke hvor længe det har hængt der?

Anmeld

15. september 2010

elluL

line melias mor skriver:

åh hvor sejt hun er bare rigtig rigtig god

`Hun er nemlig en rigtig god fotograf. Det er lidt sjovt, for hun tog nemlig også billeder af mig da jeg var lille.

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

lullebulle skriver:

Hehe, jep det er mig. Og Milan der hænger i midten i den anden rude. Hvor pudsigt. Jeg ved slet ikke hvor længe det har hængt der?

Er  det hængekøjebilledet? Det er rigtig sødt..hvor gammel er han der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.