Og så hang jeg der......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

elluL

dorthemus skriver:

Er  det hængekøjebilledet? Det er rigtig sødt..hvor gammel er han der?

JA altså han hænger i et hvidt svøb, på en gren

Han er 4 dage gammel på det billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

sammen med min dejlige søn Milan, i ruden hos byens (frederiksberg) bedste fotograf Mette Lyck

Var inde og få taget billeder da jeg var højgravid og igen 4 dage efter jeg havde født, med Milan og farmand. Vidste godt hun sku bruge dem som "reklame". Men godt nok pudsigt og lidt sjovt at køre forbi smallegade, og så hænger man sørme i hele den ene rude højgravid på det ene stoooore billede,, og med min guldklump i armene på det andet  Milan hænger også stooort i den anden rude. Hihi, syns det var lidt sjovt.

Stort knus herfra og ha en dejlig dag allesammen

Sejt Ej du skulle da lige have taget et par billeder af ruden, så vi kunne lure med Ellers må jeg da lige holde øje næste gang jeg kommer forbi på Frederiksberg

Anmeld

15. september 2010

lullebulle skriver:

sammen med min dejlige søn Milan, i ruden hos byens (frederiksberg) bedste fotograf Mette Lyck

Var inde og få taget billeder da jeg var højgravid og igen 4 dage efter jeg havde født, med Milan og farmand. Vidste godt hun sku bruge dem som "reklame". Men godt nok pudsigt og lidt sjovt at køre forbi smallegade, og så hænger man sørme i hele den ene rude højgravid på det ene stoooore billede,, og med min guldklump i armene på det andet  Milan hænger også stooort i den anden rude. Hihi, syns det var lidt sjovt.

Stort knus herfra og ha en dejlig dag allesammen

AAiijj, hvor blæret!

Kan du ik lægge billederne ind, så vi andre, der ikke lige kommer forbi Frederiksberg, også kan se dem!?!

Anmeld

16. september 2010

elluL

linselouise skriver:

Sejt Ej du skulle da lige have taget et par billeder af ruden, så vi kunne lure med Ellers må jeg da lige holde øje næste gang jeg kommer forbi på Frederiksberg

Hehe. Ja glemte fuldstændig at tage billeder af ruden, men har bedt kæresten om at kører forbi, på vej hjem fra arbjede, så skal i nok se billeder ;D Ellers må jeg om jeg kan finde ud af vores scanner, for så kan jeg ligge billederne ind her, vi har fået fra fotografen

Forresten har du mere tøj i 68/74 til salg ? Milan vokser bare derud af, har næsten lige fjernet ALT hans str. 62 fra tøj skabet. Store dreng. Kun 4 måneder gammel, og bruger allerede 68

Anmeld

16. september 2010

elluL

Tilmeldt skriver:

AAiijj, hvor blæret!

Kan du ik lægge billederne ind, så vi andre, der ikke lige kommer forbi Frederiksberg, også kan se dem!?!

Ja syns også det var lidt sejt Og meget pudsigt at se sig selv hænge der midt på frederiksberg

Skal nok få opdatet nogle billeder herinde, forhåbentlig senere

Anmeld

16. september 2010

Karo

Mette har jo en masse billeder liggende på sin hjemmeside. Måske de også er der ?

Anmeld

16. september 2010

SannaFo1

hvad hedder hjemmesiden ?

Anmeld

16. september 2010

elluL

Karo skriver:

Mette har jo en masse billeder liggende på sin hjemmeside. Måske de også er der ?

Ja men hun har ikke ændret hjemmesiden, i et stykke tid. Så de ligger ikke derinde. Min tante arbejder derinde, og har lovet at give svar når de kommer på det også

Anmeld

16. september 2010

elluL

SannaFo1 skriver:

hvad hedder hjemmesiden ?

www.mettelyck.dk hedder den. Hun er også en blog side. Hun er virkelig dygtig. Min billeder er ikke derinde, men der er rigtig mange andre super gode.

Anmeld

16. september 2010

SannaFo1

okay tak men så ser jeg frem til nogle billeder på din profil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.