Nogen der ser Qtv lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Shibby

Det ændre ikke at jeg ikke tror på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Risen

Zette skriver:

Seriøst? Kan man ikke mærke babyen? Om jeg var på stoffer eller det der ligner ville jeg ikke kunne gå 8 måneder uden at ane der var en bebs i min mave - hun holdte jo disko HVER aften i maven... og tror ærlig talt der var en lille breakdancetøs gemt i hende derinde.

Det må vel handle om benægtelse!  

Anmeld

15. september 2010

Ansemusen

Zette skriver:

Viktors mors historie rørte mig dybt og billederne fik mig til at tude!

Men kan til gengæld ikke helt forstå at man kan være gravid i 8 måneder uden at vide det? Og havde aldrig selv beholdt et barn der var blevet til af en voldtægt.

Hvorfor? Det er jo bestemt ikke barnets skyld! Og vel endnu værre for barnet at være voldtægtbarn OG blevet givet væk..

Anmeld

16. september 2010

maria_wlt

Shibby skriver:

Det ændre ikke at jeg ikke tror på det.

Heller ikke mig.. Jeg har endnu ikke set en mave der var flad i 9 mdr..

Min egen kusine påstår osse at hun ikke vidste det, før hun lad inde på OUH.. Selv sygeplejersken troede at det var indre blødning.. HOLD NU OP

Anmeld

16. september 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Hvorfor? Det er jo bestemt ikke barnets skyld! Og vel endnu værre for barnet at være voldtægtbarn OG blevet givet væk..

Man behøver vel ikke vide at man blev givet væk fordi ens mor blev voldtaget? Jeg havde nok valgt at få foretaget en abort. Børn skal blive til af kærlighed, ikke er af voldtægt.

Anmeld

16. september 2010

smokin

maria_wt skriver:

Heller ikke mig.. Jeg har endnu ikke set en mave der var flad i 9 mdr..

Min egen kusine påstår osse at hun ikke vidste det, før hun lad inde på OUH.. Selv sygeplejersken troede at det var indre blødning.. HOLD NU OP

Måske vi får det af se med kronprinsessen?

Anmeld

16. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Måske vi får det af se med kronprinsessen?

ja, det har jeg altså også tænkt over.. hvor FANDEN er de tvillinger gemt henne? mon de har udhulet hendes, i forvejen slanke, lår og lagt dem derned?

Anmeld

16. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

ja, det har jeg altså også tænkt over.. hvor FANDEN er de tvillinger gemt henne? mon de har udhulet hendes, i forvejen slanke, lår og lagt dem derned?

Ja det tror jeg så absolut! Synes det er vanvittigt at de snart kommer til verden... man kan jo ikke se dem?

Anmeld

16. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Ja det tror jeg så absolut! Synes det er vanvittigt at de snart kommer til verden... man kan jo ikke se dem?

nje, det er rimlig crazy

Så lige et billede i en reklame for et eller andet blad.. stod noget med "så hvor mary strutter" eller sådan noget...

Hendes mave en mindre end min

Anmeld

16. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

nje, det er rimlig crazy

Så lige et billede i en reklame for et eller andet blad.. stod noget med "så hvor mary strutter" eller sådan noget...

Hendes mave en mindre end min

Strutter - med numsen eller hvad?

Tror jeg kunne stege pandekager på den flade mave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.