Nogen der ser Qtv lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
forældre-til-Asta skriver:

https://www.baby.dk/debat/63449pi1/mistet-et-barn/hvorfor.aspx

indlægget er her..

åh hvor trist

Det var lige dagen efter jeg havde læst at hun ventede sig igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Viktors mors historie rørte mig dybt og billederne fik mig til at tude!

Men kan til gengæld ikke helt forstå at man kan være gravid i 8 måneder uden at vide det? Og havde aldrig selv beholdt et barn der var blevet til af en voldtægt.

Hehe... Min mor fik mig som 17 årig. 

Hun havde PCO og havde fået at vide, at hun aldrig ville kunne få børn. Og da hun var på husholdningsskole under den ukendte graviditet, så troede hun, at vægtøgningen var pga. den ændrede livsstil. 

Vildt fedt profilbillede i øvrigt!!

Anmeld

14. september 2010

Ranarupta

Ja, jeg hylede godt nok også da pigen med Viktor var på! Hvor er det dog rædselsfuldt!

Anmeld

14. september 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Hehe... Min mor fik mig som 17 årig. 

Hun havde PCO og havde fået at vide, at hun aldrig ville kunne få børn. Og da hun var på husholdningsskole under den ukendte graviditet, så troede hun, at vægtøgningen var pga. den ændrede livsstil. 

Vildt fedt profilbillede i øvrigt!!

Seriøst? Kan man ikke mærke babyen? Om jeg var på stoffer eller det der ligner ville jeg ikke kunne gå 8 måneder uden at ane der var en bebs i min mave - hun holdte jo disko HVER aften i maven... og tror ærlig talt der var en lille breakdancetøs gemt i hende derinde.

Anmeld

14. september 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Seriøst? Kan man ikke mærke babyen? Om jeg var på stoffer eller det der ligner ville jeg ikke kunne gå 8 måneder uden at ane der var en bebs i min mave - hun holdte jo disko HVER aften i maven... og tror ærlig talt der var en lille breakdancetøs gemt i hende derinde.

Haha, nej, jeg var vist doven allerede den gang

Ej, hun sagde, at jeg ikke rumsterede så meget... Men altså... Jeg tror, at hun var i lidt dårlig kontakt med sin krop og måske også fornægtede tingene lidt... 

Anmeld

14. september 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Haha, nej, jeg var vist doven allerede den gang

Ej, hun sagde, at jeg ikke rumsterede så meget... Men altså... Jeg tror, at hun var i lidt dårlig kontakt med sin krop og måske også fornægtede tingene lidt... 

Men mon ikke der på et tidspunkt har været pladsmangel som i alle andre maver? benægtelse altså!!!

Nå nu vil jeg sku få tisset af for natten, børstet bisserne og komme i seng! Sov dejligt søde Karina.

Anmeld

14. september 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

åh hvor trist

Det var lige dagen efter jeg havde læst at hun ventede sig igen

Ja lige præcis.. var nemlig dagen efter..

Anmeld

15. september 2010

Shibby

Tror ikk man kan gå i 8-9 mdr uden at ane at man er gravid. De der bevægelser der kommer i 24 uge ca hvor ungen vender sig og man begynder at få kraftige spark,-dem kan man sgu ikk undgå at ligge mærke til.

Anmeld

15. september 2010

Ranarupta

Shibby skriver:

Tror ikk man kan gå i 8-9 mdr uden at ane at man er gravid. De der bevægelser der kommer i 24 uge ca hvor ungen vender sig og man begynder at få kraftige spark,-dem kan man sgu ikk undgå at ligge mærke til.

Jo, det kan man faktisk.

Jeg har en veninde, der vidste at hun var gravid, men intet liv mærkede overhovedet. 

Anmeld

15. september 2010

Mira0911

Shibby skriver:

Det kan sagtens lade sig gøre... Kender en der først opdagede at hun var gravid, da hun var 7 mdr henne....

Så det kan lade sig gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.