Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg ser det.. Det er jo simpelthen SÅ frygteligt! Hold nu kæft mand hvor jeg stor tuder over hendes historie!! Puha!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Sig mig, er det ikke Stine man ser på tilskuerækkerne? Øv, at hun mistede sin søn, hende den unge som er på nu...
Sig mig, er det ikke Stine man ser på tilskuerækkerne?
Øv, at hun mistede sin søn, hende den unge som er på nu...
Hva hedder afsnittet idag???
Mini-Terp skriver: Hva hedder afsnittet idag???
Det hedder Unge mødre uden børn..
MoarJ skriver: Det hedder Unge mødre uden børn..
Arh tis øv bøv, min adgang på nutv er udløbet....
Hvorfor er der ikke nogen der har sagt at jeg skulle købe kleenex idag? Jeg er helt tudefærdig
Viktors mors historie rørte mig dybt og billederne fik mig til at tude!
Men kan til gengæld ikke helt forstå at man kan være gravid i 8 måneder uden at vide det? Og havde aldrig selv beholdt et barn der var blevet til af en voldtægt.
Caroline86 skriver: Jeg ser det! og er dybt rørt! Viktors mor er bruger herinde! Og hun er gravid igen og venter barn med termin i marts, så vidt jeg husker Så vidt jeg husker hedder hun Minviktor (men jeg er ikke helt sikker) store knus til de medvirkende og andre der er/har været i samme situation! Det er umenneskeligt
Jeg ser det! og er dybt rørt!
Viktors mor er bruger herinde! Og hun er gravid igen og venter barn med termin i marts, så vidt jeg husker
Så vidt jeg husker hedder hun Minviktor (men jeg er ikke helt sikker)
store knus til de medvirkende og andre der er/har været i samme situation! Det er umenneskeligt
Mener desværre at hun har mistet igen synes jeg hun skrev et indlæg om i sidste uge
forældre-til-Asta skriver: Mener desværre at hun har mistet igen synes jeg hun skrev et indlæg om i sidste uge
åh, nej da
Vidste godt der måske var noget med den ene nyre, men troede det var ok... stakkels stakkels hende
Caroline86 skriver: åh, nej da Vidste godt der måske var noget med den ene nyre, men troede det var ok... stakkels stakkels hende
https://www.baby.dk/debat/63449pi1/mistet-et-barn/hvorfor.aspx
indlægget er her..
jeg vil ikke se det idag kan ikke holde til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128