hvorfor bruger du deo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

jamen jeg bruger det for ikke at lugte!

Tidligere brugte jeg det også for at dufte godt, men det gør jeg ikke længere

Jeg bare neutral roll on for ikke at lugte Har ikke brugt parfume andet end ved festlige lejligheder siden jeg fandt ud af jeg var gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg bruger for ikke at lugte af sved, men lige pt sys jeg ikke det hjælper. Prøver mærke nr 3 på 2 uger, og jeg lugter stadig som Tom Bradys skridtbeskytter De har ellers altid virket

Og for dem der ikke ved hvem Tom Brady er.......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2010

Diana...

for ikke at lugte dårligt. 

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Hehe, min lugtesans har altid ændret sig under graviditet, men det var værst under den sidste. Helt ærligt, efter jeg havde født røg alt hvad der hed "nye" deodoranter direkte ud i skraldespanden.
de lugtede som et bordel i myldretiden

Det er da noget underligt noget med hormoner. LOL

Ellers så bruger jeg Matas den stribede pumpe deo eller den fra matas der er basseret på krystaller, som man bare hælder vand på ehh..DO2 tror jeg den hedder, eller sådan noget.
Jeg har altid svedt meget i perioder, men især i dagene op til mens, men inden for de sidste par år er det stort set forsvundet. Jeg antager det er overgangsalderen, der gør sit indtog, så nu hverken sveder eller lugter jeg. Men jeg bruger deo alligevel, for en sikkerhedsskyld.
Nu er jeg også multiallergiker, så jeg har et gedemarked hvergang et mærke udgår, som jeg kan tåle.
Det samme gælder parfume. Det meste af det kan jeg ganske enkelt ikke komme i nærheden af, men der er enkelte jeg godt kan klare i små og ikke så ofte brugte mængder.
Iøvrigt er mange af de såkaldte allergivenlige mærker, den rene gift for mig LOL

Kærligst
sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.