hvorfor bruger du deo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Vingummien

lotchen skriver:

He he. Vores cancer- og lungepatienter er ikke så gode til det med dufte eller andre lugte. Havde engang en, der fik et kæmpe åndenødsanfald pga. liljerne på stuen Så de røg ud...

Synes også min lugtesans var forandret under graviditeten, men i høj grad smagssansen. Der er noget der ikke smager mig helt så godt, som det ellers gjorde før, bl.a. rødvin og kaffe. Damn it, det er de gode ting!!

Jeg kunne ikke klare oksekød. Det var helt forfærdeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Mira0911

Ja ligesom alle andre har svaret... :)

Hvorfor gør du Caroline? Hvis du gør... ;)

Anmeld

14. september 2010

klmf

Tulipan skriver:

Jeg kunne ikke klare oksekød. Det var helt forfærdeligt

Min det værste var frisk basilikum - som min kæreste ELSKER... Så det var dæleme nogle lange hårde måneder. Der er nu nogle gode ting ved ikke at være gravid længere

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

lotchen skriver:

Min det værste var frisk basilikum - som min kæreste ELSKER... Så det var dæleme nogle lange hårde måneder. Der er nu nogle gode ting ved ikke at være gravid længere

Var også oksekød min x spiste mest af.

Ja det er godt at man ikke er det mere, nu kan jeg bruge parfume osv igen

Anmeld

14. september 2010

lauras*mor*

jeg bruger anti perspirant for at dufte lidt friskt idet.. jeg fik fjernet mine svedkirtler under armene her i maj, så jeg lugter ikke af sved.. det er kun efter hård træning eller hvis jeg er meget stresset eller nervøs.. men til daglig lugter jeg aldrig af sved mere.. men det var også rigtig slemt før.. der kunne jeg ikke engang tørre mig efter bad uden at komme til at lugte kraftigt af sved.. :/

jeg bruger en fra dove til sensitiv hud...

Anmeld

14. september 2010

Sofia

For ikke at lugte dårligt!  Men jeg bruger en med lidt duft i, så delvist også for at dufte godt!

Anmeld

14. september 2010

Isabella_mor

hedder det stadig deo nårman bruger parafumefrit?? jeg bruger neutral roll on. fordi at den er antiperspirant og så sveder man ikke nær så meget og så kommer man ikke til at stinke af gammel armsved.. og så bruger jeg neutral fordi at der ikke er parafumer i da jeg ikke mener at det er nødvendigt for min baby at skulle udsættes for alt det lort når det nu kan undgås..

jeg bruger heller ikke makeup.. kun mascara fra helsekostbutikken som er lavet af ko lort.. haha lækkert.og den kradser ogsålidt i øjnene.. men jeg bruger den til gengæld heller ikke særlig tit.. 

Anmeld

14. september 2010

Miamaja

Hmmm.. jeg bruger da deo pga af alle begrundelserne: For ikke at svede, for at dufte godt og for at undgaa svedlugt. det troede jeg egentlig alle der bruger deo gjorde det for

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

Har svaret for ikke at lugte dårligt Bruger Sanex parfumefri med masser af antiperspirant...

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Ja ligesom alle andre har svaret...

Hvorfor gør du Caroline? Hvis du gør...

jamen jeg bruger det for ikke at lugte!

Tidligere brugte jeg det også for at dufte godt, men det gør jeg ikke længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.