hvorfor bruger du deo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvorfor bruger du deo?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.878 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Inspireret af en reklame vil jeg lige høre Jer om Jeres deodorant vaner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Vingummien

Jeg bruger en fra matas der holder svedlugt væk i 5 dage af gangen. Og så, ja man lugter af intet. Så bruger jeg lidt rexona for at have lidt duft

Anmeld

14. september 2010

SoffiLine

Bruger deo fordi jeg synes at jeg nu her hvor jeg er gravid at jeg har en tendens til at svede rigtig meget

Og så for at dufte rart

Anmeld

14. september 2010

klmf

Bruger antiperspirant for at holde sved-lugten væk og duft 'oveni'. Dog ikke i store mængder, da mine patienter ofte har kvalme og det skulle vi nødig gøre værre

Anmeld

14. september 2010

N1

Tulipan skriver:

5 dage?  Hvad er det for en? 

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

Bruger antiperspirant for at holde sved-lugten væk og duft 'oveni'. Dog ikke i store mængder, da mine patienter ofte har kvalme og det skulle vi nødig gøre værre

:p hehe minder mig om da jeg var gravid. Jeg fik det så dårligt hvis en havde deo på og var i nærheden af mig.

X'en fik heller ikke lov, købte en der ikke lugtede til ham og så var parfume lugt ellers forbudt i vores hjem

Anmeld

14. september 2010

JulieE

Jeg bruger en god asntiperspirant for ikke at komme ti at lugte. Jeg cykler 9 km til og fra arbejde... Vil jeg dufte lidt, tager jeg parfume på

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

NO skriver:

5 dage?  Hvad er det for en? 

Uh kan ikke huske hvad den hedder.

Men går du i matas og siger du skal have sådan en. Så finder de den til dig. Og så er der til 6mdr i den

Anmeld

14. september 2010

klmf

Tulipan skriver:

:p hehe minder mig om da jeg var gravid. Jeg fik det så dårligt hvis en havde deo på og var i nærheden af mig.

X'en fik heller ikke lov, købte en der ikke lugtede til ham og så var parfume lugt ellers forbudt i vores hjem

He he. Vores cancer- og lungepatienter er ikke så gode til det med dufte eller andre lugte. Havde engang en, der fik et kæmpe åndenødsanfald pga. liljerne på stuen Så de røg ud...

Synes også min lugtesans var forandret under graviditeten, men i høj grad smagssansen. Der er noget der ikke smager mig helt så godt, som det ellers gjorde før, bl.a. rødvin og kaffe. Damn it, det er de gode ting!!

Anmeld

14. september 2010

oo

for ikke at lugte dårligt jeg bruger Rema 1000's egen deo roll on uden parabener og andet gøgl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.