Caroline86 skriver:
Og nu vil jeg gerne høre Jeres 
Hvilke undskyldninger bruger I oftest? og er de reelle eller ej? 
Min, uden konkurrence, mest brugte undskyldning er "jeg ved ikke hvor min telefon er"... Jeg er verdensmester i at lægge min telefon fra mig, på mærkelige steder, på lydløs!!!!!! 
Folk kan ringe og ringe og ringe, men når de får fat på mig (f.eks. på messenger) og brokker sig over at jeg ikke har taget den, eller ringet igen, må jeg så erkende at jeg simpelthen ikke kan finde den 
Ofte virker det som om modtageren af beskeden tror det er en dårlig undskyldning, men det passer faktisk!!! 
Hvad med Jer? 
Kan skrive under på helt det samme. Min telefon er altid på lydløs, placeret et udefinérbart sted.
Hm..... Gud ved hvor den er lige nu????
Ellers har jeg en tendens til at være logget på facebook, msn eller lign. Glemmer at logge af, og har lige pludselig, når jeg vender tilbage efter nogle timer, alle mulige beskeder liggende!
Hvis jeg kommer for sent, er det oftest fordi jeg skal lede efter noget. Mobil, pung eller nøgler - aldrig der hvor jeg synes jeg havde lagt det!
Og ja alle tingene er reelle nok. Prøver ikke at sige det for meget som undskyldning. Men ærgrer mig lidt hver gang over at jeg ikke har styr på det!
Anmeld