Undskyldninger er der nok af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Og nu vil jeg gerne høre Jeres

Hvilke undskyldninger bruger I oftest? og er de reelle eller ej?

Min, uden konkurrence, mest brugte undskyldning er "jeg ved ikke hvor min telefon er"... Jeg er verdensmester i at lægge min telefon fra mig, på mærkelige steder, på lydløs!!!!!!

Folk kan ringe og ringe og ringe, men når de får fat på mig (f.eks. på messenger) og brokker sig over at jeg ikke har taget den, eller ringet igen, må jeg så erkende at jeg simpelthen ikke kan finde den

Ofte virker det som om modtageren af beskeden tror det er en dårlig undskyldning, men det passer faktisk!!!

Hvad med Jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

KarinaIda

Har det nøjagtig ligesom dig Caroline.... Og hvis jeg endelig ikke smider den væk, glemmer jeg simpelthen bare og slå den på lyd...

Anmeld

14. september 2010

Moderator

KarinaIda skriver:

Har det nøjagtig ligesom dig Caroline.... Og hvis jeg endelig ikke smider den væk, glemmer jeg simpelthen bare og slå den på lyd...

ja, lige præcis! SÅ provokerende at have den liggende LIGE ved siden at og alligevel fatter man ikke en skid af at nogen ringer haha

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Pt er det "Undskyld - jeg havde simpelthen glemt det!" Eller "Undskyld, jeg er bare træt"

Som regel siger jeg sandheden, men hvis jeg har brug for at stikke en lille hvis løgn er det som regel fordi jeg kommer for sent ud af døren og så bliver det som regel "ja, der var lige en ble der skulle skiftes i sidste øjeblik"... Men sommetider er det jo rigtigt nok...

Anmeld

14. september 2010

KarinaIda

Caroline86 skriver:

ja, lige præcis! SÅ provokerende at have den liggende LIGE ved siden at og alligevel fatter man ikke en skid af at nogen ringer haha

Nemlig... Jeg er også blevet gjort grin af ufattelig mange gange pga det!!! Og har været sådan lige siden jeg fik en mobil... Vandt engang en pris for det, til nogle 10 klassers afslutning.... haha

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Rosa skriver:

Pt er det "Undskyld - jeg havde simpelthen glemt det!" Eller "Undskyld, jeg er bare træt"

Som regel siger jeg sandheden, men hvis jeg har brug for at stikke en lille hvis løgn er det som regel fordi jeg kommer for sent ud af døren og så bliver det som regel "ja, der var lige en ble der skulle skiftes i sidste øjeblik"... Men sommetider er det jo rigtigt nok...

ja, den med bleen plejer faktisk at være rigtig her

F.eks. i dag, hvor vi skulle op og have lavet nye pas! PRUUUUUUTTTT!

SUK.. af med alt tøjet igen, skifte skifte, grine grine, lege lege, pludre pludre og SÅ på med alt tøjer igen og ud af døren! Og så fik vi taget billeder og på kommunen for at få lavet pas.... LUKKET! NØJ hvor blev jeg tosset Man kan sgudda ikke have åbent 15 timer om ugen og så lægge dem i normal arbejdstid.... HMF!

Så jeg må pænt køre afsted i morgen - uden Daniel - og håbe det går...

Anmeld

14. september 2010

Sofia

Nu her hvor min graviditet stadig er hemmelig bruger jeg ofte: "Jeg er i bil, derfor kan jeg ikke drikke rødvin" eller "Jeg har været lidt sløj på det seneste, så jeg holder mig lige til cola i aften"..  - det skal lige siges at jeg ingen bil har. Men ja den slags løgne ser folk nok igennem fingre med når de kender den rigtige årsag!

Anmeld

14. september 2010

Moderator

KarinaIda skriver:

Nemlig... Jeg er også blevet gjort grin af ufattelig mange gange pga det!!! Og har været sådan lige siden jeg fik en mobil... Vandt engang en pris for det, til nogle 10 klassers afslutning.... haha

haha... arj, priser har jeg trods alt aldrig fået nogen af! Men det er måske bare fordi folk ikke kan se kvaliteten i mit talent?

Anmeld

14. september 2010

KarinaIda

Caroline86 skriver:

haha... arj, priser har jeg trods alt aldrig fået nogen af! Men det er måske bare fordi folk ikke kan se kvaliteten i mit talent?

Mit var nok også mere fordi de simpelthen syntes det var så komisk jeg altid glemte at sætte den på lyd eller smed den væk.... Så jeg fik sådan en skrigende gul sony ericsson mobil i plastik

Anmeld

14. september 2010

JulieE

Den jeg bruger mest herhjemme er "Åhr... shit... Det havde jeg glemt"

Og i job sammenhæng er det nok "... og svenskere"  og nåe ja... det er jo svensken" -behøver jeg nævne vi ikke altid er helt glade for det svenske modersleskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.