Undskyldninger er der nok af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JulieE skriver:

Den jeg bruger mest herhjemme er "Åhr... shit... Det havde jeg glemt"

Og i job sammenhæng er det nok "... og svenskere"  og nåe ja... det er jo svensken" -behøver jeg nævne vi ikke altid er helt glade for det svenske modersleskab

Hov hov hov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Nadia&Daniel

Caroline86 skriver:

Og nu vil jeg gerne høre Jeres

Hvilke undskyldninger bruger I oftest? og er de reelle eller ej?

Min, uden konkurrence, mest brugte undskyldning er "jeg ved ikke hvor min telefon er"... Jeg er verdensmester i at lægge min telefon fra mig, på mærkelige steder, på lydløs!!!!!!

Folk kan ringe og ringe og ringe, men når de får fat på mig (f.eks. på messenger) og brokker sig over at jeg ikke har taget den, eller ringet igen, må jeg så erkende at jeg simpelthen ikke kan finde den

Ofte virker det som om modtageren af beskeden tror det er en dårlig undskyldning, men det passer faktisk!!!

Hvad med Jer?

Den "sport" er jeg også mester i.. Især svigerfar er efter mig..

Anmeld

14. september 2010

JulieE

Rosa skriver:

Hov hov hov

Griner... Når man arbejder i et svensk-ejet firma, med hovedsæde i Norrköping (!!) med manglende kommunikations evner, så får man altså et forskruet forhold til svensken

Anmeld

14. september 2010

Moderator

JulieE skriver:

Griner... Når man arbejder i et svensk-ejet firma, med hovedsæde i Norrköping (!!) med manglende kommunikations evner, så får man altså et forskruet forhold til svensken

Så skulle du prøve at bo sammen med en

Anmeld

14. september 2010

JulieE

Rosa skriver:

Så skulle du prøve at bo sammen med en

Uha... den tanke tør jeg ikke tænke til ende  -Er gift med halv bornholmer og det er galt nok

Anmeld

14. september 2010

otlitrom

Min telefon er altid på lydløs. Det kan tælles på een hånd, hvor mange gange der er lyd på i løbet af en uge. Og min far går bananas, når jeg ikke tar den, og tror nærmest jeg er omkommet... Men jeg har bare ikke hørt telefonen Jeg hader bare de lyde den kan komme med... Mærkeligt had, I know

Jeg skal til at finde undskyldninger for "nej tak" til alkohol, kaffe og cola... Alkoholen plejer jeg at klare med en blærebetændelse Men den går jo ikke med kaffen og colaen.... Må følge med i tråden, og se om der kommer gode forslag

Anmeld

14. september 2010

Moderator

kitty skriver:

Min telefon er altid på lydløs. Det kan tælles på een hånd, hvor mange gange der er lyd på i løbet af en uge. Og min far går bananas, når jeg ikke tar den, og tror nærmest jeg er omkommet... Men jeg har bare ikke hørt telefonen Jeg hader bare de lyde den kan komme med... Mærkeligt had, I know

Jeg skal til at finde undskyldninger for "nej tak" til alkohol, kaffe og cola... Alkoholen plejer jeg at klare med en blærebetændelse Men den går jo ikke med kaffen og colaen.... Må følge med i tråden, og se om der kommer gode forslag

hvad med at sige du sover dårligt for tiden og derfor holder dig fra koffeinholdige ting?

Anmeld

14. september 2010

otlitrom

Caroline86 skriver:

hvad med at sige du sover dårligt for tiden og derfor holder dig fra koffeinholdige ting?

Du er da en sveske Den kan jeg godt bruge!! Må ikke få koffein sammen med hormonerne, men det er jo ikke alle man lige fortæller hvorfor...

Anmeld

14. september 2010

Moderator

kitty skriver:

Du er da en sveske Den kan jeg godt bruge!! Må ikke få koffein sammen med hormonerne, men det er jo ikke alle man lige fortæller hvorfor...

nej, nemlig

Jeg brugte selv den med at jeg sov dårligt da jeg var nygravid og det var faktisk heller ikke løgn, for jeg havde så MEGA meget kvalme at jeg sov rigtig skidt

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Pt er det "Undskyld - jeg havde simpelthen glemt det!" Eller "Undskyld, jeg er bare træt"

Som regel siger jeg sandheden, men hvis jeg har brug for at stikke en lille hvis løgn er det som regel fordi jeg kommer for sent ud af døren og så bliver det som regel "ja, der var lige en ble der skulle skiftes i sidste øjeblik"... Men sommetider er det jo rigtigt nok...

Nøjj den med lortebleen har jeg også brugt..tit!!!  Tænk at bruge sit barn som undskyldning...piiiiinligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.