Forladt og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

LC

Lyder til at du begår en større fejl ved at få en abort end at beholde barnet.

Det er hårdt psykisk at få en abort - og dine store piger har behov for en glad mor der er der for dem.

det er også hårdt at være alne med 3 børn, men i det mindste er det ønskebørn

og er sikker på hvis du har dine ønskebørn så skal du også nok få studierne til at fungere. om det så bliver en bedste forældre løsning, eller at børnenes far passer dem, det må du tage som det kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Har samme mening som alle de andre. Jeg ville heller ikk vælge abort fordi manden skred. Jeg er også under uddannelse, og har ikk mulighed for pasning endnu så min datter er med på skolen. Men tager resten af uddannelsen virtuelt så har ikk så mange møde dage.
Hva læser du?
Og hvor i landet kommer du fra?
Jeg ved der masser der godt vil være reserve bedste har selv fået en del tilbud men desværre har jeg som studerende ikk råd til en

Jeg bor i nordjylland....

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

maiken81 skriver:

Hej

Det er godt nok en svær situation du står i, og jeg føler virkelig med dig Jeg synes din mand har taget en meget fej beslutning når det nu er noget i gennem længere tid har arbejdet på!

Som alle andre siger så skal du gøre det som du føler er det rigtige for dig og din familie.

Ang din uddannelse så er det jo at få kontakt til en bedstemor ordning og brænder det hele på, så kom ud med dine unger til mig. Hvad gør et par stykker mere  Jeg synes det ville være ærgeligt hvis du skulle opgive din uddannelse.

Maiken

Åh 1000 tak, men hvor i landet bor du så lige.... Smiler... Du godt nok sød.... Du har da vist et kæmpe overskud....

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh 1000 tak, men hvor i landet bor du så lige.... Smiler... Du godt nok sød.... Du har da vist et kæmpe overskud....

bedste mor ordning, er det noget man finde rundt om i landet eller???

Anmeld

14. september 2010

maiken81

Jeg bor ude på Amager :-) Jeg ved ikke om jeg har meget overskud men hjælper hvor jeg kan, og hvis det brænder på hos dig hjælper jeg gerne :-) Har desuden en papfar som arbejder som pædagog medhjælper og han kører glædeligt amager tynd med mine piger for at finde legepladser.

Nogle kommuner har bedstemor ordning så prøv og kig i din kommune, og ellers så prøv og google det!

Du er velkommen til at skrive en PB til mig hvis du har brug for at snakke

Anmeld

14. september 2010

maiken81

Havde ikke lige læst at du boede i Nordjylland

Anmeld

14. september 2010

Mumto3

Du har sikkert fået en masse gode svar, dem har jeg ikke læst. Men min umiddelbare holdning var da jeg læste din historie, at I SAMMEN gerne vil have det barn, og I SAMMEN prøver flere gange, vhor det ikke lykkedes, men det er det nu, så har du da al mulig ret til at få det barn!!! Han kan da ikke komme nu og BESTEMME OVER DIG, MOD DIN VILJE, at de I blev enige om, det gider han forresten ikke alligevel.

Gu bliver det hård at være enlig mor, men når du bruger ordene: at slå barnet ihjel, så må du også spørger dig selv om hvor hårdt det bliver for dig, at gøre det? og hvad det gør ved dit liv! Vi skal jo leve med både vores føde og u-fødte børn, og de fylder rigtig meget hele vores liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.