Hej til alle jer her inden.
Jeg håber brug for hjælp til at træffe en svær beslutning.
Jeg er blevet forladt af min mand, og står nu alene tilbage med vores 2 piger, det vil sige den ene er kun hans) men han ønsker fuldt samvær med begge børn alligevel.
Vi har i august prøvet for 4 gang, at lave nummer 3, efter jeg har haft 3 ssa i træk, jeg er nu i uge 7+5, og det ser ud til det skal lykkes denne gang.
Men som situation er nu, så forlod min mand mig for uge siden i morgen, og han har ikke lyst til vores ægteskab skal reddes, jeg har prøvet alt. Han ved ikke, hvad han vil lige nu, og han er meget forvirret og sådan.
Han vil dog gerne, at jeg får det her planlagte barn fjenert så hurtigt som muligt, fik besked fra ham om torsdagen, som han flyttede om onsdagen, det ikke længere et ønsket fra hans siden.
Alle dem jeg har talt med mener ikke, jeg er fair mod min mand, og vores 2 piger. Jeg vil komme til at stå dårligt som enligmor, da jeg i gang med uddannelse mener alle. Men der ingen som spørgere, hvad jeg tænker og mener. Det hele er bare synd for ham, og alle forstår godt, han ikke vil have det barn, men han forlod mig i fuldbevisthed om jeg ventede mig.
Vi har haft mange problemer på det sidste, men i weekenden før han forlader os om onsdagen, snakker vi alt igemmen, og vi bare enig om, at vi skulle have det godt nu, og vi have sex om tirsdagen, og det hele virker både dejligt og godt, men så får han et flip onsdag,og forlader mig mens jeg er ved pigernes mormor og morfar, han ville ikke med, han var meget træt og lidt sur i det. Han tager alt tøj og det han nu ellers mente tilhørte ham. Jeg får så en sms.
Jeg kørt jeg ved ikke, hvad jeg vil med mit liv.
Jeg er i 7 sind med, hvad jeg skal gøre, jeg ville have det meget dårligt med at fjerne det barn, da ikke er mindre betydningsfuldt, fordi han er gået fra mig.
Men jeg ved også livet som enlig mor er hårdt, jeg har været der med min store pige, men jeg klare det trods sved og tåre.
Men hvad mener i ude fra, er jeg bare helt ego, hvis jeg får det barn, skal jeg følges hans ønske, men måske aldrig selv komme over det....
Hva hullen skal man da gøre..... vi er gift med hinanden.
ALDRIG om jeg kunne finde på at fjernet mit barn, fordi faren lige pludselig ikke vil stå til ansvar.. Du skal absolut ikke gøre det, og ja ganske rigtigt kan livet godt være hårdt som enlig mor, men hvis du selv tror på det, så skal det nok fungere om du er enlig med 2 eller 3 børn.
Mir råd ville være at S**** på hvad han siger, også få dit ønskebarn, som jeg stadig håber det er for dig.
Du får alt muligt held og lykke herfra, og håber du træffer det rigtige valg kun for dig og dine piger