Jordet af mine forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Vingummien

Sidder her og er mega gal.

Min bedstemor har jo været så sød at købe en bil til mig. Så jeg kan få mere tid til Emil og til resten af familien. Den var ikke dyr, og ny synet. Skal betale knap 7000 i forsikring om året, og det er jo oki, i forhold til at det er første gang jeg har bil i mit eget navn.

JEg tager så ud til dem i dag for at vise dem den, og fortælle at jeg har fået den.

Min mor bliver så sur, og siger at det har jeg ikke råd til og det er meget dumt af mig og bla bla bla.

Og sådan er det bare hver gang der er noget. Is tedet for at se det gode i det, at jeg nu har mere tid, og de kan se os noget mere.. Nej nej.

Jeg har jo regnet på det, og ved da at det koster at have bil, er jo ikke dum. Og skal jo ikke ligge og køre flere 100 km hver dag.

Min bedstemor sagde at nu fik jeg den, og så hvis det ikke gik, jamen så havde jeg jo fået den erfaring, og det var det der skulle til i livet. Hvorfor kan mine forældre bare aldrig se på de på den måde. Kan virkelig irritere mig at hun ikke bare kan se lidt positivt på det.

Alle andre gør, min farfar blev helt glad, for så kan de se os noget mere, og han er 90år, og så ved man jo godt hva vej det går.

Min moster syntes det var fedt ar jeg havde fået bil igen.

Er virkelig skuffet over det.

Skulle lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

mamalicious

Øv øv.....

Stort tillykke med DIN bil.

Håber de kan se fornuften og det positive i det, når de ser hvilken skøn effekt det får, at have mere tid !!!!

Anmeld

14. september 2010

klmf

Årh der er fandme ikke noget mere TRÆLS end sådan nogle, der altid skal finde det negative!!

NYD bilen, NYD friheden og sikke da en sød bedste du har

Håber de bliver mindre sur citron med tiden....

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Tillykke med din nye dyt... Lige meget hvor dumt, dyrt eller tosset idéen var om at få en bil burde din mor være glad på dine vegne

- Du er en voksen pige og må drage dine egne erfaringer og går det ikke med bilen jamen så må den jo sælges igen...

Hvor er det en sød bedstemor du har...

Knus Pia.

Anmeld

14. september 2010

trunte89

Kan godt forstå, at du er skuffet over din mor, men SKØN bedste du har

Tillykke med bilen!

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

lotchen skriver:

Årh der er fandme ikke noget mere TRÆLS end sådan nogle, der altid skal finde det negative!!

NYD bilen, NYD friheden og sikke da en sød bedste du har

Håber de bliver mindre sur citron med tiden....

Nej, og kan virkelig jorde ens gode humør

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

Pia. skriver:

Tillykke med din nye dyt... Lige meget hvor dumt, dyrt eller tosset idéen var om at få en bil burde din mor være glad på dine vegne

- Du er en voksen pige og må drage dine egne erfaringer og går det ikke med bilen jamen så må den jo sælges igen...

Hvor er det en sød bedstemor du har...

Knus Pia.

Tror sgu ikke helt det e gået op for dem endnu at jeg er voksen. Og kan virkelig irritere mig.

Især da hun sagde, at de i hvert fald ikke kunne hjælpe med penge.... Er sku da heller ikke det jeg siger

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

trunte89 skriver:

Kan godt forstå, at du er skuffet over din mor, men SKØN bedste du har

Tillykke med bilen!

Mange tak

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

Jeg siger TILLYKKE for det er da super fedt og enormt sødt af din bedstemor at give dig en bil

Anmeld

14. september 2010

SannaFo1

Mange gange tillykke med din bil. Har selv bil og det gør livet MEGET lættere med alle de pragtiske ting i hverdagen

Fortæl dine forældre at du ikke synes det er okay at de kun ser det negative i alt. Fortæl dem at det betyder meget for dig at de er glade på dine vegne.

Sikke en sød bedstefar du har. Husk at fortælle ham hvor meget du holder af ham Han vil elske det

Held og lykke med dine forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.