Sidder her og er mega gal.
Min bedstemor har jo været så sød at købe en bil til mig. Så jeg kan få mere tid til Emil og til resten af familien. Den var ikke dyr, og ny synet. Skal betale knap 7000 i forsikring om året, og det er jo oki, i forhold til at det er første gang jeg har bil i mit eget navn.
JEg tager så ud til dem i dag for at vise dem den, og fortælle at jeg har fået den.
Min mor bliver så sur, og siger at det har jeg ikke råd til og det er meget dumt af mig og bla bla bla.
Og sådan er det bare hver gang der er noget. Is tedet for at se det gode i det, at jeg nu har mere tid, og de kan se os noget mere.. Nej nej.
Jeg har jo regnet på det, og ved da at det koster at have bil, er jo ikke dum. Og skal jo ikke ligge og køre flere 100 km hver dag.
Min bedstemor sagde at nu fik jeg den, og så hvis det ikke gik, jamen så havde jeg jo fået den erfaring, og det var det der skulle til i livet. Hvorfor kan mine forældre bare aldrig se på de på den måde. Kan virkelig irritere mig at hun ikke bare kan se lidt positivt på det.
Alle andre gør, min farfar blev helt glad, for så kan de se os noget mere, og han er 90år, og så ved man jo godt hva vej det går.
Min moster syntes det var fedt ar jeg havde fået bil igen.
Er virkelig skuffet over det.
Skulle lige ud med det 
Anmeld