mettemaj skriver:
Hej piger.
Jeg har brug for at græde lidt ud... Jeg har idag været til NF, og startede med et se en dejlig lille baby som suttede på sin finger, og hjertet bankede derud af... Bare så skønt, så vi var så glade.
Sygeplejersken sagde at hun lige skulle regne på tallene, og kom først tilbage efter 25 min. med dårligt nyt 
Tallet som skal være på ca. 1:13000 ifølge min alder (27år), og ikke under 1:300 var 1:49!!!
Jeg er så ulykkelig og så meget i tvivl
Har nu fået en tid til på mandag til en moderkagebiopsi, men der kan vist gå op til 20 dage før man får svar om der er synkronfejl.
Har nogle af jer været i samme, eller lign. situation, og kan komme med trøstende ord... Det ville være dejligt at have nogle at dele med 
Kh. Mette
Hej Mettemaj
Min bedste veninde har tre børn. Den første var tallene 1:69 og den mellemste 1:24 - alle er sunde og raske børn.
Prøv at tage den med ro og tænk, at det nok skal gå alt sammen, selvom det er svært. Når jeg har været lidt utryg, har jeg nusset maven lidt og sendt den lille mit mantra "Hæng godt på, lille skat. vær sund og rask" - Det har beroliget mig..
Jeg håber alt det bedste for dig - og at du kan berolige dig selv lidt, så du ikke skal gå og være utryg så længe.
Tanker fra Molly
Anmeld