Hjælp!! ulykkelig efter nf :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

millesofie

mettemaj skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for at græde lidt ud... Jeg har idag været til NF, og startede med et se en dejlig lille baby som suttede på sin finger, og hjertet bankede derud af... Bare så skønt, så vi var så glade.

Sygeplejersken sagde at hun lige skulle regne på tallene, og kom først tilbage efter 25 min. med dårligt nyt

Tallet som skal være på ca. 1:13000 ifølge min alder (27år),  og ikke under 1:300 var 1:49!!!

Jeg er så ulykkelig og så meget i tvivl  Har nu fået en tid til på mandag til en moderkagebiopsi, men der kan vist gå op til 20 dage før man får svar om der er synkronfejl.

Har nogle af jer været i samme, eller lign. situation, og kan komme med trøstende ord... Det ville være dejligt at have nogle at dele med

Kh. Mette

min faster fik for tre år siden næsten samme tal ( 1-53 ) og hun har i dag jordens sødeste lille pige og hun fejler intet

hun var så 31år og hun var bund ulykkelig men valgte at beholde barnet, det er jo et sats

håber du træffer din rigtige beslutning

håber min historie bragte lidt opmundring

en stor herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Chamomile

Det er jeg ked af at høre, mange varme tanker og kram herfra

Anmeld

14. september 2010

Molly8

mettemaj skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for at græde lidt ud... Jeg har idag været til NF, og startede med et se en dejlig lille baby som suttede på sin finger, og hjertet bankede derud af... Bare så skønt, så vi var så glade.

Sygeplejersken sagde at hun lige skulle regne på tallene, og kom først tilbage efter 25 min. med dårligt nyt

Tallet som skal være på ca. 1:13000 ifølge min alder (27år),  og ikke under 1:300 var 1:49!!!

Jeg er så ulykkelig og så meget i tvivl  Har nu fået en tid til på mandag til en moderkagebiopsi, men der kan vist gå op til 20 dage før man får svar om der er synkronfejl.

Har nogle af jer været i samme, eller lign. situation, og kan komme med trøstende ord... Det ville være dejligt at have nogle at dele med

Kh. Mette

Hej Mettemaj

Min bedste veninde har tre børn. Den første var tallene 1:69 og den mellemste 1:24 - alle er sunde og raske børn.

Prøv at tage den med ro og tænk, at det nok skal gå alt sammen, selvom det er svært. Når jeg har været lidt utryg, har jeg nusset maven lidt og sendt den lille mit mantra "Hæng godt på, lille skat. vær sund og rask" - Det har beroliget mig..

Jeg håber alt det bedste for dig - og at du kan berolige dig selv lidt, så du ikke skal gå og være utryg så længe.

Tanker fra Molly

Anmeld

14. september 2010

Lotte14

Hej piger.

Kh. Mette

I juli fik jeg selv tallene 1:20 pga. min blodprøve og jeg er "kun" 21, så jeg ved hvordan du har det, prøv at lade være med at gå og tænke for meget på det, selvom det er svært. Hvor langt er du henne? For hvis du har mulighed for det kan du jo vælge at få taget en fostervandsprøve i stedet for, det fik jeg, og der fik jeg svar efter 3 dage.  Jeg venter en sund og rask dreng

Held og lykke, og  for et positivt svar.

//Charlotte 21+6

Anmeld

14. september 2010

mettemaj

Fisenberg skriver:

min faster fik for tre år siden næsten samme tal ( 1-53 ) og hun har i dag jordens sødeste lille pige og hun fejler intet

hun var så 31år og hun var bund ulykkelig men valgte at beholde barnet, det er jo et sats

håber du træffer din rigtige beslutning

håber min historie bragte lidt opmundring

en stor herfra

Jo tak, det hjælper bestemt!! Det er lige hvad jeg har brug for at høre lige nu, TAK!

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

Jeg har heller ikke selv prøvet det , men prøv så vidt muligt at lade være med at tænke at nu er der noget galt..!! Ved det er nemmere sagt end gjort..!! Men kan jo være det er en ubetydelig lille ting..!! Synes ihvertfald du trænger til en kæmpe krammer

& jeg vil krydse fingre for at alt er som det skal være..!!

Sender de varmeste & kærligste hilsner til dig <3

Anmeld

14. september 2010

mettemaj

Molly8 skriver:

Hej Mettemaj

Min bedste veninde har tre børn. Den første var tallene 1:69 og den mellemste 1:24 - alle er sunde og raske børn.

Prøv at tage den med ro og tænk, at det nok skal gå alt sammen, selvom det er svært. Når jeg har været lidt utryg, har jeg nusset maven lidt og sendt den lille mit mantra "Hæng godt på, lille skat. vær sund og rask" - Det har beroliget mig..

Jeg håber alt det bedste for dig - og at du kan berolige dig selv lidt, så du ikke skal gå og være utryg så længe.

Tanker fra Molly

Tak Molly, det fik helt tårerne frem på mine kinder... Der skal ikke så meget til lige nu. Men ja, jeg må tænke positivt og så skal den lille derinde bare holde ud.

herfra

Anmeld

14. september 2010

MaliksMor

hej.

Det var hel det samme med mig. Og jeg fik allerede svar et par dage efter hvori der stod at jeg ventede en sund lille dreng..

Ønsker dig alt held og lykke og håber du får lligeså gode nyheder

Knus Camilla

Anmeld

14. september 2010

mettemaj

Stoltmor21 skriver:

Jeg har heller ikke selv prøvet det , men prøv så vidt muligt at lade være med at tænke at nu er der noget galt..!! Ved det er nemmere sagt end gjort..!! Men kan jo være det er en ubetydelig lille ting..!! Synes ihvertfald du trænger til en kæmpe krammer

& jeg vil krydse fingre for at alt er som det skal være..!!

Sender de varmeste & kærligste hilsner til dig <3

Mange tak, jeg prøver

Anmeld

14. september 2010

mettemaj

CamillaRH skriver:

hej.

Det var hel det samme med mig. Og jeg fik allerede svar et par dage efter hvori der stod at jeg ventede en sund lille dreng..

Ønsker dig alt held og lykke og håber du får lligeså gode nyheder

Knus Camilla

Tak Camilla.

Fik du svar pr. brev eller hvordan? Og hvordan kan det være at der kun gik to dage? Har også læst nogle steder at der kan gå to dage, men troede at det var hvis der var noget helt galt...

Og gjorde det ondt at få taget prøven? Ikke at det er det som jeg frygter, skulle gerne gøre det 1000 gange for at vide at alt var okay.

Herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.