Hjælp!! ulykkelig efter nf :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.793 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. september 2010

mettemaj

Hej piger.

Jeg har brug for at græde lidt ud... Jeg har idag været til NF, og startede med et se en dejlig lille baby som suttede på sin finger, og hjertet bankede derud af... Bare så skønt, så vi var så glade.

Sygeplejersken sagde at hun lige skulle regne på tallene, og kom først tilbage efter 25 min. med dårligt nyt

Tallet som skal være på ca. 1:13000 ifølge min alder (27år),  og ikke under 1:300 var 1:49!!!

Jeg er så ulykkelig og så meget i tvivl  Har nu fået en tid til på mandag til en moderkagebiopsi, men der kan vist gå op til 20 dage før man får svar om der er synkronfejl.

Har nogle af jer været i samme, eller lign. situation, og kan komme med trøstende ord... Det ville være dejligt at have nogle at dele med

Kh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

merichs

Jeg har ikke prøvet det så kan ikke fortælle noget om det. Men kan da give en ordentlig Og  for at moderkagebiopsien viser noget positivt.

Vh Marlene

Anmeld

14. september 2010

CamillaSoefelt

mettemaj skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for at græde lidt ud... Jeg har idag været til NF, og startede med et se en dejlig lille baby som suttede på sin finger, og hjertet bankede derud af... Bare så skønt, så vi var så glade.

Sygeplejersken sagde at hun lige skulle regne på tallene, og kom først tilbage efter 25 min. med dårligt nyt

Tallet som skal være på ca. 1:13000 ifølge min alder (27år),  og ikke under 1:300 var 1:49!!!

Jeg er så ulykkelig og så meget i tvivl  Har nu fået en tid til på mandag til en moderkagebiopsi, men der kan vist gå op til 20 dage før man får svar om der er synkronfejl.

Har nogle af jer været i samme, eller lign. situation, og kan komme med trøstende ord... Det ville være dejligt at have nogle at dele med

Kh. Mette

Har ikke prøvet det.. Men puha stakkels dig..;( Kan sagtens følge det er laaang ventetid. Men godt du får en moderkagebiopsi, er sikker på alt er som det skal være..

Krydser fingre for Jer

Og så ellers bare en KÆMPE herfra..

Anmeld

14. september 2010

mettemaj

merichs skriver:

Jeg har ikke prøvet det så kan ikke fortælle noget om det. Men kan da give en ordentlig Og  for at moderkagebiopsien viser noget positivt.

Vh Marlene

Tusinde tak for det Marlene

Anmeld

14. september 2010

AnneBJ

Jeg har heller ikke prøvet det, mend er har været en tråd i 1. kvartal 2011 tråden - hvor alt viste sig at være fint!

Krydser fingre, og sender kram og håber alt viser sig at være okay!

Anmeld

14. september 2010

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Jeg har heller ikke prøvet det, mend er har været en tråd i 1. kvartal 2011 tråden - hvor alt viste sig at være fint!

Krydser fingre, og sender kram og håber alt viser sig at være okay!

Fandt lige én tråd https://www.baby.dk/debat/61657pi1/1--kvartal-2011/fostervandsproeve-goer-ikke-ondt--men-det-goer-ventetiden.aspx

Anmeld

14. september 2010

MarieMor

vil også bare lige sende en KÆMPE med på vejen !! og  da også helt sikker fingre for at alt er som det skal !!

Anmeld

14. september 2010

mettemaj

CamillaSoefelt skriver:

Har ikke prøvet det.. Men puha stakkels dig..;( Kan sagtens følge det er laaang ventetid. Men godt du får en moderkagebiopsi, er sikker på alt er som det skal være..

Krydser fingre for Jer

Og så ellers bare en KÆMPE herfra..

Tak Camilla.

Ja det er bare alt for længe at vente, og nu skal fortælle det på mit arbejde imorgen, og det er jeg bare slet ikke i humør til. Selvfølgelig er det stadigvæk en lille chance. Der er altså 2 % chance for et negativt svar, men er bare altid så uheldig med alt, så er lidt nervøs...

Jeg tror på, og siger til mig selv at alt er som det skal være, men har alligevel svært ved det når det er mit første og virkelig ønskebarnet...

herfra 

Anmeld

14. september 2010

mettemaj

14. september 2010

mettemaj

MarieMor skriver:

vil også bare lige sende en KÆMPE med på vejen !! og  da også helt sikker fingre for at alt er som det skal !!

Tak!! Og hvor er din lille Adam dog skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.