VIL I SE ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Uh ja, SKAL bare snart have den lavet:)
Er bare typen der vil have det skal være helt perfekt, og da det jo ikke kan laves om har jeg i stedet brugt de sidste mange år på at finde den helt perfekte tatovering;)

Da jeg fik lavet den første var jeg kun lige fyldt 19... og der var jeg en smule mere impulsiv:D

Men jeg giver lige lyd fra mig når jeg har bestemt mig... tak for interessen:)

Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Mette+Mathias

Ja, det er sjovt som man ser forskelligt på tingene. Jeg kan godt se at den er flot den du har fået på lænden, - flotte bogstaver, flot skrevet og alt det der :) men jeg har det så bare sådan at tatoveringer, det er slet ikke mig. Jeg forstår ikke at nogle vil have dem, - de forsvinder jo aldrig (jo med laser, og det er vist både dyrt og smertefuldt :'(), - og hvad nu hvis man fortryder om 5 år? Kan heller ikke lade være med at tænke på, når man nu ligger der på plejehjemmet med tatoveringer hist og pist, - så ser det nok ikke så pænt ud på et rynket bryst, ben eller what-ever :S Jeg ville ihvertfald synes det var ærgerligt hvis mit barn kom hjem med en tatovering (eller piercinger andre steder end ørerne og navlen). :o) Mette - som kun kan lide tatoveringer på én eneste mand, og det er Robbie Williams *fnis* (L)

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

[citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f] Ja, det er sjovt som man ser forskelligt på tingene. Jeg kan godt se at den er flot den du har fået på lænden, - flotte bogstaver, flot skrevet og alt det der :) men jeg har det så bare sådan at tatoveringer, det er slet ikke mig. Jeg forstår ikke at nogle vil have dem, - de forsvinder jo aldrig (jo med laser, og det er vist både dyrt og smertefuldt :'(), - og hvad nu hvis man fortryder om 5 år? Kan heller ikke lade være med at tænke på, når man nu ligger der på plejehjemmet med tatoveringer hist og pist, - så ser det nok ikke så pænt ud på et rynket bryst, ben eller what-ever :S Jeg ville ihvertfald synes det var ærgerligt hvis mit barn kom hjem med en tatovering (eller piercinger andre steder end ørerne og navlen). :o) Mette - som kun kan lide tatoveringer på én eneste mand, og det er Robbie Williams *fnis* (L) [/citat] Ja vi har jo vær vores smag og i det her tilfælde bliver vi nok ikke enige... Men pyt da også med det, det er jo heldigvis ens egen krop der skal bære dem og ikke andres... vil så kun have nogen jeg kan dække 100% .... det er mig der syntes de er flotte og mig der skal have glæde af dem og ønsker jeg at dække dem kan jeg det.... Tror jeg er lige glad med hvad andre mener når jeg en dag ligger på et plejehjem... ;) Knus Pia - som syntes det er godt vi har hver vores smag ellers var det jo ikke sjovt at få lavet *SS*

Anmeld

22. juli 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f] Ja, det er sjovt som man ser forskelligt på tingene. Jeg kan godt se at den er flot den du har fået på lænden, - flotte bogstaver, flot skrevet og alt det der :) men jeg har det så bare sådan at tatoveringer, det er slet ikke mig. Jeg forstår ikke at nogle vil have dem, - de forsvinder jo aldrig (jo med laser, og det er vist både dyrt og smertefuldt :'(), - og hvad nu hvis man fortryder om 5 år? Kan heller ikke lade være med at tænke på, når man nu ligger der på plejehjemmet med tatoveringer hist og pist, - så ser det nok ikke så pænt ud på et rynket bryst, ben eller what-ever :S Jeg ville ihvertfald synes det var ærgerligt hvis mit barn kom hjem med en tatovering (eller piercinger andre steder end ørerne og navlen). :o) Mette - som kun kan lide tatoveringer på én eneste mand, og det er Robbie Williams *fnis* (L) [/citat] Helt enig....jeg synes heller ikke det er pænt...i min verden ser det bare billigt ud...men vi er jo alle forskellige.

Anmeld

22. juli 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f] Ja, det er sjovt som man ser forskelligt på tingene. Jeg kan godt se at den er flot den du har fået på lænden, - flotte bogstaver, flot skrevet og alt det der :) men jeg har det så bare sådan at tatoveringer, det er slet ikke mig. Jeg forstår ikke at nogle vil have dem, - de forsvinder jo aldrig (jo med laser, og det er vist både dyrt og smertefuldt :'(), - og hvad nu hvis man fortryder om 5 år? Kan heller ikke lade være med at tænke på, når man nu ligger der på plejehjemmet med tatoveringer hist og pist, - så ser det nok ikke så pænt ud på et rynket bryst, ben eller what-ever :S Jeg ville ihvertfald synes det var ærgerligt hvis mit barn kom hjem med en tatovering (eller piercinger andre steder end ørerne og navlen). :o) Mette - som kun kan lide tatoveringer på én eneste mand, og det er Robbie Williams *fnis* (L) [/citat] Ja vi har jo vær vores smag og i det her tilfælde bliver vi nok ikke enige... Men pyt da også med det, det er jo heldigvis ens egen krop der skal bære dem og ikke andres... vil så kun have nogen jeg kan dække 100% .... det er mig der syntes de er flotte og mig der skal have glæde af dem og ønsker jeg at dække dem kan jeg det.... Tror jeg er lige glad med hvad andre mener når jeg en dag ligger på et plejehjem... ;) Knus Pia - som syntes det er godt vi har hver vores smag ellers var det jo ikke sjovt at få lavet *SS* [/citat] jamen Pia....hvis det kun er for dig, hvorfor har du så fået lavet en du ikke selv kan se...det forstår jeg ikke...

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

jeg kan da godt selv se den.... !!!! bare vende mig og se den i spejlet og så syntes jeg det er frækt at have den der... - og det ved jeg også der er andre der syntes ;)

Hvorfor billigt ?

Anmeld

22. juli 2008

Mette+Mathias

Helt enig....jeg synes heller ikke det er pænt...i min verden ser det bare billigt ud...men vi er jo alle forskellige.

Jeg er faktisk enig, ville bare ikke lige bruge det ord, nu kender jeg jo ikke lige Pia. ;)

Jeg ved egentlig heller ikke hvorfor, - tror det er en gammel fordom, - f.eks. for 20/30/40 år siden, så var det nærmest kun sømænd og "den slags" (misforstå mig nu ikke *S*) som havde tatoveringer, og jeg tror det er dét som "hænger ved".

Jeg kender et par stykker som har en tatovering eller 2, og det har jo ikke ændret dem som menneske :D de er stadig søde, voksne og ansvarlige mennesker (hvorfor skulle de ikke også være det ;)) Men inde i MIT hovede er det bare ikke noget voksne mennesker gør, - det er kun unge som lige skal markere et standpunkt eller noget.

:o) Mette - fuld af fordomme

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

Mette+Mathias skriver:

Helt enig....jeg synes heller ikke det er pænt...i min verden ser det bare billigt ud...men vi er jo alle forskellige.

Jeg er faktisk enig, ville bare ikke lige bruge det ord, nu kender jeg jo ikke lige Pia. ;)

Jeg ved egentlig heller ikke hvorfor, - tror det er en gammel fordom, - f.eks. for 20/30/40 år siden, så var det nærmest kun sømænd og "den slags" (misforstå mig nu ikke *S*) som havde tatoveringer, og jeg tror det er dét som "hænger ved".

Jeg kender et par stykker som har en tatovering eller 2, og det har jo ikke ændret dem som menneske :D de er stadig søde, voksne og ansvarlige mennesker (hvorfor skulle de ikke også være det ;)) Men inde i MIT hovede er det bare ikke noget voksne mennesker gør, - det er kun unge som lige skal markere et standpunkt eller noget.

:o) Mette - fuld af fordomme

Hi Hi Hi... hvor er du sød... sjov måde du sætter det op på og sjove tanker du har om det... vi har nok alle vores tanker om det ene eller det andet,,, men lige ordet billig det tænker jeg mere om "andre slags" og de behøver bestemt ikke have tattoveringer for at være billige i mine øjne, men ja du har ret vi har alle vore fordomme *S*

Knus Pia, med en gemt sømand i maven ;)

Anmeld

22. juli 2008

Mette+Mathias

Hej sømand

Rart at du ikke tager det ilde op :)

:o) Mette - Den snerpede Dronning Victoria i et tidligere liv ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.