VIL I SE ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2008

Musen5

Nøj hvor er de flotte... kan ikke vente til det bliver min tur igen..... Det gør det nok i næste uge... Så skal jeg ha nr 4.

Her er de 2 jeg har

Min datters navn

Den her sidder på højre lægmuskel

Den 3. er et kinesisk tegn jeg ikk har billeder af

mhlb /mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Stumpen

Hej Pia..

Hvor er de flotte, især det på lænden!!!
Jeg vil også gerne have en tatoo, men har ikke rigtig fået gjort noget ved det, så nu venter til til barn nr. to engang kommer, så kunne jeg dogt tænke mig et på anklen, hvor deres forbogstaver er flettet ind i og som der kan laves videre på, hvis jeg skulle få flere børn ;)
(H) Anja..

Anmeld

22. juli 2008

Jan9e D

Hej Pia. I guder hvor er jeg misundelig på at du har fået dem begge lavet, og glæder mig til at se det endelige resultat.

Jeg går også med meget store overvejelser om at få endnu en tatovering, har en salemander på anklen, 15x5 cm. Og har tænkt at jeg skal ha denne her

Men er ikke helt afklaret med hvor den skal sidde endnu. Så når den beslutning er taget skal jeg ind og ha den lavet.

(H) Jannie

Anmeld

22. juli 2008

Kvindemin

De er rigtig flotte de to. Kan rigtig godt li' den lille, den er meget enkelt og stilfuld :) Jeg har også en på lænden, der står 'gid det må bringe lykke og velsignelse' - på Latinsk. Og så har jeg en på ballen :) (H)

Anmeld

22. juli 2008

Doktor Doolittle

WAAAAAUUVVVVV hvor ser du lækker ud Pia 8D:P
Jeg har ikke selv tatoveringer men synes de passer super godt til dig :))
(H) fra Tina

Anmeld

22. juli 2008

Heidi.

Hej Pia..

De er rigtig flotte.. Jeg kan specielt godt lide den på lænden.. Har den ikke været dyr??

Jeg har selv flere tatoer, men vil gerne lave en på den ene læg, på et tidspunkt...

Kh Heidi

Anmeld

22. juli 2008

Mathilde

Hej Pia

Tillykke med dine flotte tattoos:))
Nu er du bare helt vildt sommerlækker! Gjorde den på lænden ikke ondt? Var engang med en veninde der skulle have en tatovering på lænden og hun syntes vist at det var ret smertefuldt...

(H)Mathilde

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

Musen5 skriver:

Nøj hvor er de flotte... kan ikke vente til det bliver min tur igen..... Det gør det nok i næste uge... Så skal jeg ha nr 4.

Her er de 2 jeg har

Min datters navn

Den her sidder på højre lægmuskel

Den 3. er et kinesisk tegn jeg ikk har billeder af

mhlb /mette

TAK

Dine er også super flotte... Min den tredje er en rose - den er 13 år gammel og den skal på et tidspunkt tegnes op igen...

KNUS PIA.

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

Stumpen skriver:

Hej Pia..

Hvor er de flotte, især det på lænden!!!
Jeg vil også gerne have en tatoo, men har ikke rigtig fået gjort noget ved det, så nu venter til til barn nr. to engang kommer, så kunne jeg dogt tænke mig et på anklen, hvor deres forbogstaver er flettet ind i og som der kan laves videre på, hvis jeg skulle få flere børn ;)
(H) Anja..

Det samme har jeg også tænkt på mange gange, men har ikke rigtig fundet ud af hvordan den skal laves ?
Mine 3 børn starter jo med M og det er ikke så nemt at flette dem ind i hinanden, men jeg har fundet et flot M for sig selv som kunne være en mulighed en dag..

KNUS PIA og tak for de flotte ord *S*

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

Heidi-Godsk skriver:

Hej Pia..

De er rigtig flotte.. Jeg kan specielt godt lide den på lænden.. Har den ikke været dyr??

Jeg har selv flere tatoer, men vil gerne lave en på den ene læg, på et tidspunkt...

Kh Heidi

Jeg ved faktisk ikke hvad den kommer til at koste mig... En rigtig god ven kender ham der lavede den på mig og planen var ikke lige den skulle laves i sommerferien, men da ham og jeg var inde og besøge ham havde han tiden og så mente de at den skulle laves nu :)

Får nok en pris når den engang er færdig... og jeg tror det bliver en god pris *S*

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.