VIL I SE ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2008

Pia.

Mathilde skriver:

Hej Pia

Tillykke med dine flotte tattoos:))
Nu er du bare helt vildt sommerlækker! Gjorde den på lænden ikke ondt? Var engang med en veninde der skulle have en tatovering på lænden og hun syntes vist at det var ret smertefuldt...

(H)Mathilde

Tak (L) Jo du kan tro det gjorde ondt... Men jeg blev holdt lidt i hånden under vejs.... Men AV !!! især ved min rygrad og helt ude i siderne, det kunne jeg virkelig mærke... og da den var tegnet op var der en anden der skulle have lavet noget imens så der var lige en pause på en time og så var den virkelig øm....

Jeg har meget svært ved at tage imod farven nogen steder så når han måtte tegne oven i flere gang smuttede der lige et par ekstra bandeord over mine læber *S*

KNUS PIA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Pia.

Doktor Doolittle skriver:

WAAAAAUUVVVVV hvor ser du lækker ud Pia 8D:P
Jeg har ikke selv tatoveringer men synes de passer super godt til dig :))
(H) fra Tina

TAAAAK TINA :$

Hvor er du sød...

(H)

Anmeld

22. juli 2008

Kvindemin

Puha, sidder og for helt ondt.
Kan godt huske hvor ondt det gjorde, ISÆR ude i siderne :)
Men syntes du ikke også smerten går hurtigt væk bagefter?

(H)

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

Chritinap skriver:

Puha, sidder og for helt ondt.
Kan godt huske hvor ondt det gjorde, ISÆR ude i siderne :)
Men syntes du ikke også smerten går hurtigt væk bagefter?

(H)

Jo for pokker det er jo det bedste ved det hele når den er færdig gør det jo ikke ondt mere... vil så sige at da jeg kom hjem dagen efter tog jeg i zoologiskhave i KBH sammen med Jim og børnene og den køre tur både hjem fra Ballerup og fra Guldborg til KBH igen det gjorde nas... der var min hud så øm og irriteret...

men ellers har du ret, det er hurtigt overstået....

Knus Pia.

Anmeld

22. juli 2008

Kvindemin

Ja det kunne jeg godt forestille mig. I sådan en situation, sidder den et dumt sted. Smiler :)

(H)

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

Chritinap skriver:

Ja det kunne jeg godt forestille mig. I sådan en situation, sidder den et dumt sted. Smiler :)

(H)

Ja det er nemlig det, også de første par nætter, der er det ikke lige på ryggen man lægger sig ;) - men nu er den super - 8 dage gammel og såret er næsten faldet af...

:)

(H)

Anmeld

22. juli 2008

Ny mor

Ej, Pia, jeg tænkte faktisk forleden da jeg var herinde, at jeg ville skrive og spørge hvornår vi måtte se billeder :)) :))

Hvor er de bare flotte og hvor er du modig, he, he.

Knus Birgitte

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

Birgitte (ny mor) skriver:

Ej, Pia, jeg tænkte faktisk forleden da jeg var herinde, at jeg ville skrive og spørge hvornår vi måtte se billeder :)) :))

Hvor er de bare flotte og hvor er du modig, he, he.

Knus Birgitte

Hi Hi... ved ikke hvor modig jeg er... Dem der så mig få den store lavet syntes vist ikke jeg er helt så modig ;)...

Men ja lavet er de jo, så lidt modig er jeg vel *S* :P Og tusind tak....

Knus Pia.

Anmeld

22. juli 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hvor er de bare flotte, Pia. Er især helt vild med den på lænden.

Har selv en på lænden jeg fik lavet for 8 år siden, og vil så gerne snart have lavet en mere. Ved bare ikke hvad det skal være.

Men tror lige du har givet mig blod på tanden, så nu vil jeg se om jeg kan finde lidt inspiration på nettet:)

Kram Rikke.

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

Pooh skriver:

Hvor er de bare flotte, Pia. Er især helt vild med den på lænden.

Har selv en på lænden jeg fik lavet for 8 år siden, og vil så gerne snart have lavet en mere. Ved bare ikke hvad det skal være.

Men tror lige du har givet mig blod på tanden, så nu vil jeg se om jeg kan finde lidt inspiration på nettet:)

Kram Rikke.

Hej Rikke...

Tusind tak :)... er glad for I er så mange der kan lide dem... Det betyder rigtig meget for mig *S*

Ja man får blod på tanden, sådan har jeg det også, skulle jo kun havde lavet den på benet i sidste mdr. og pludselig måtte jeg bare få lavet den på lænden... :)

Nu har jeg 3 og jeg ved med mig selv der med sikkerhed kommer en mere en dag - helt hvornår ved jeg ikke, men en dag finder jeg den helt rigtige igen, som passer lige til mig... Når du har fundet den du godt kunne tænke dig, så skrive lige til mig Rikke er nysgerrig efter om du finder noget godt ...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.