Efter sex...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.156 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Pige1984

Det de siger med at man skal blive liggende efter sex har det en stor betydning, eller kan man godt bare ligge 5-10 min?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

SannaFo1

Tror ikke det har en særlig stor betydning

Jeg er aldrig blevet liggnede da mig og min kæreste prøvede at blive gravide og jeg blev gravid begge gange med det samme.

Har faktisk ikke hørt om før at man skal blive liggende.

Anmeld

14. september 2010

Mutti2B

Pige1984 skriver:

Det de siger med at man skal blive liggende efter sex har det en stor betydning, eller kan man godt bare ligge 5-10 min?

På fertilitetsklinikken anbefaler de 15 min. Hun fortalte mig at de førhen ikke gjorde så meget i det, men at nye undersøgelser viser at der er en større chance for graviditet hvis du ligger et kvarters tid efter "klatten er afleveret"

Anmeld

14. september 2010

Muhmi

Det der har rigtig stor betydning er at du slapper af og tænker at det kommer når det kommer... En positiv holdning til det at blive gravid gør det helt sikkert meget nemmere.

Anmeld

14. september 2010

betiinsen

Fik at vide ved min læge omkring 15 min, og derefter må man gerne rejse sig og også tisse.

lå nemlig en halv time og fik derefter blærebetændelse..

Anmeld

14. september 2010

gittn

jeg har læst mig til at hvis man har tendens til blærebetendelse skal man gå på wc udmelbart efter sex.. Men ellers anbefaler de man lige ligger lidt.

Anmeld

14. september 2010

mth1987

Mutti2B skriver:

På fertilitetsklinikken anbefaler de 15 min. Hun fortalte mig at de førhen ikke gjorde så meget i det, men at nye undersøgelser viser at der er en større chance for graviditet hvis du ligger et kvarters tid efter "klatten er afleveret"

Har heller ikk hørt om det. Måske er det fordi nogle har lidt sværer ved at blive gravid end andre

Anmeld

14. september 2010

Mutti2B

mth1987 skriver:

Har heller ikk hørt om det. Måske er det fordi nogle har lidt sværer ved at blive gravid end andre

Forstår ikke helt hvad du mener? Jeg fik at vide på en fertilitetsklinik at det var anbefalingsværdigt at gøre i henhold til nye undersøgelser. Dermed ikke sagt at det er et must. Men det forøger dine chancer, hvadenten du har let ved at blive gravid eller har brug for hjælp. Den eneste grund til at jeg går på klinik er fordi jeg er single

Anmeld

14. september 2010

Mutti2B

gittn skriver:

jeg har læst mig til at hvis man har tendens til blærebetendelse skal man gå på wc udmelbart efter sex.. Men ellers anbefaler de man lige ligger lidt.

Jeps, man skal ikke blive ved med at holde det inde, for der er masser af bakterier i sådan nogle klatter

Anmeld

14. september 2010

mth1987

Mutti2B skriver:

Forstår ikke helt hvad du mener? Jeg fik at vide på en fertilitetsklinik at det var anbefalingsværdigt at gøre i henhold til nye undersøgelser. Dermed ikke sagt at det er et must. Men det forøger dine chancer, hvadenten du har let ved at blive gravid eller har brug for hjælp. Den eneste grund til at jeg går på klinik er fordi jeg er single

Sagde også bare jeg ikk har hørt om det
men det skader jo ikk at gøre det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.