Skø/støvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Thildesmor

Mussen2 skriver:

Jeg har her til aften forsøgt at tegne hendes fod med vold og magt hendes fod er ca. 12-12,5 cm. Superfit er det et specielt mærke?

ja superfit kommer fra det gamle mærke der hed elefanten (nogle år siden det hed det) men de er rigtig lækre i kvaliteten og smalle i fødderne, faktisk nogenlunde det samme som ecco kvalitet, mener priserne er det samme faktisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

JulieE

Mussen2 skriver:

Ekstra ankelstøtte er det en variant af sko eller et bestemt mærke

Støvletter eller ankelsko er det samme og de giver mere støtte omkring anklerne end et par sko der slutter neden for anklerne. Det var det jeg mente

Anmeld

13. september 2010

Mussen2

Thildesmor skriver:

hehe ankelsko, hvis du altså også vil ha et par sko ved siden af støvlerne

altså de skal bare gå op over ankelen,så støtter de bedre

Super Jeg skal helt sikkert have et par sko ved siden af. Tænker det må være rart med at par sko(ankelstøvler) til korte kørerturer osv.

tror jeg vil gå efter nogen med beskyttelse på snuderne, så de ikke bliver alt for grimme for hurtigt

Anmeld

13. september 2010

Mussen2

Nu er jeg snart helt sko ekspert. Tusind takfor alle jeres super brugbare råd. glæder mig til at købe nogle gode tex.støvler og ankelstøvler til hende

Anmeld

13. september 2010

JulieE

Mussen2 skriver:

Nu er jeg snart helt sko ekspert. Tusind takfor alle jeres super brugbare råd. glæder mig til at købe nogle gode tex.støvler og ankelstøvler til hende

Jamen rigtig god sko og støvle jagt!! Håber du finder nogle gode og fine nogen til prinsessen

Anmeld

13. september 2010

Thildesmor

Super Jeg skal helt sikkert have et par sko ved siden af. Tænker det må være rart med at par sko(ankelstøvler) til korte kørerturer osv.

tror jeg vil gå efter nogen med beskyttelse på snuderne, så de ikke bliver alt for grimme for hurtigt

hehe godt valg, ecco kan anbefales, de er så søde deres sko og de er nemlig høje i ankelen

Thilde har allerede de første 3 par, hun er kun 4 måneder og de er ALT for store endnu, men kunne bare ikke lade være

Anmeld

13. september 2010

Thildesmor

Mussen2 skriver:

selv tak, håber du finder det rigtige til prinsessen

Anmeld

13. september 2010

frk Jensen

Thildesmor skriver:

hehe godt valg, ecco kan anbefales, de er så søde deres sko og de er nemlig høje i ankelen

Thilde har allerede de første 3 par, hun er kun 4 måneder og de er ALT for store endnu, men kunne bare ikke lade være

Anette.. thilde har jo MINDST 50 par sko når hun blir 1 år.. Kan godt huske ALLE dine sko kasser..

Anmeld

13. september 2010

Thildesmor

fisen skriver:

Anette.. thilde har jo MINDST 50 par sko når hun blir 1 år.. Kan godt huske ALLE dine sko kasser..

hehe tror du kun hun har 50?!  mor her har faktisk ryddet op i hendes sko så tror kun jeg har omkring 80 par tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.