Skø/støvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Thildesmor

Mussen2 skriver:

Skønt med indput fra en kender.. min datter har ikke gået så længe et par måneder.

de havde jeg slet ikke tænkt på med gummistøvlerne, troede faktisk tex støvlen blev for varm nu, men er som sagt på bar bund.

Kan godt se fidusen i to tex støvler så.

Jeg tror jeg holder mig til en tex-støvle og en sko i morgen. Så kan jeg købe en ekstra tex i ex. Bilka senere

Hvad har du af råd til behandlingen af støvlerne/skoene.

Tex støvlen er 100% vandtæt og åndbar, husk at finde en der sidder godt omkring hendes fod når hun ikke har gået så længe, og helst høj i skaftet da det giver den mest optimale støtte (ecco kan anbefales både til smalle og brede fødder)

Bare brug en almindelig imprænering, og husk for guds skyld at du ikke må komme dem i tørreskab det ødelægger den texmenbram der sidder inde i støvlen som gør den vandtætte og åndbare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Mussen2

JulieE skriver:

Hvor godt går din datter? begynderskoene er jo til lige i starten og er egentlig kun til inderdørs brug, så vidt jeg husker/ved

Men et godt råd er at tage din datter med ud, så hun kan prøve skoene og støvlerne. Der er himmelvid forskel på børnefødder og hvilken sko der sidder godt på dem. -På min datter (og min søn) er dte Ecco sko der sidder bedst, hvorimod på min datter 15 dage yngre veninde er det angulus.  Og vælg en god skoburtik hvor de kan vejlede dig. f.eks skoringen eller paw sko

God sko og støvlejagt

Hun har gået et par måneder og er begyndet at gå ret stabilt. Hun vil absolut ikke ind og prøve skoene, så jeg må købe dem og så prøve herhjemme.

Har dog målt hendes fod og fået vurderet i skobutik at den er ret smal.

Ok, jeg tænkte også at begynderskoene må være til lige i starten, med ekstra ekstra meget støtte

Anmeld

13. september 2010

Thildesmor

JulieE skriver:

Hvor godt går din datter? begynderskoene er jo til lige i starten og er egentlig kun til inderdørs brug, så vidt jeg husker/ved

Men et godt råd er at tage din datter med ud, så hun kan prøve skoene og støvlerne. Der er himmelvid forskel på børnefødder og hvilken sko der sidder godt på dem. -På min datter (og min søn) er dte Ecco sko der sidder bedst, hvorimod på min datter 15 dage yngre veninde er det angulus.  Og vælg en god skoburtik hvor de kan vejlede dig. f.eks skoringen eller paw sko

God sko og støvlejagt

Knus Anette uddannet i Pawsko arbejder i skoringen

og ganske rigtigt begyndersko er overstået, ankelsko vil være verdensklasse

Anmeld

13. september 2010

JulieE

Mussen2 skriver:

Hun har gået et par måneder og er begyndet at gå ret stabilt. Hun vil absolut ikke ind og prøve skoene, så jeg må købe dem og så prøve herhjemme.

Ok, jeg tænkte også at begynderskoene må være til lige i starten, med ekstra ekstra meget støtte

Ja, det er ikke alle børn, der lige er til at tage med  Du kan evt tegne omridset af din datter fod og så tage det med. Det giver da lidt at gå efter

Jeg har to børn med smallefødder og jeg svæger til Eccos børnesko. De er i den lidt dyrere ende, men klart pengene værd. Til min datter bruger jeg stadig støvletterne med ekstra ankelstøtte og de er rigtig gode

Anmeld

13. september 2010

Thildesmor

Mussen2 skriver:

tip stil hende ovenpå et stykke pap og tegn hendes fod af, så har du nemlig både længde og bredde. Er den meget smal vil superfit også være et hit. Og husk der skal være 1,5-2 cm ud, det ser voldsomt ud men det er en lang sæson

når du prøver dem på hende så tag sålen op, stil hende ovenpå den op se om der er plads nok ud?! mærk så i siderne, sidder støvlen godt, slutter den tæt om fødderne?! Mærk så over vristen, der må ikke være for meget stof du kan få fat i, der må de også godt sidde nogenlunde tætte

Anmeld

13. september 2010

Mussen2

Thildesmor skriver:

ankelsko? Nu troede jeg lige jeg havde styr på det...

Anmeld

13. september 2010

Mussen2

Thildesmor skriver:

tip stil hende ovenpå et stykke pap og tegn hendes fod af, så har du nemlig både længde og bredde. Er den meget smal vil superfit også være et hit. Og husk der skal være 1,5-2 cm ud, det ser voldsomt ud men det er en lang sæson

når du prøver dem på hende så tag sålen op, stil hende ovenpå den op se om der er plads nok ud?! mærk så i siderne, sidder støvlen godt, slutter den tæt om fødderne?! Mærk så over vristen, der må ikke være for meget stof du kan få fat i, der må de også godt sidde nogenlunde tætte

Jeg har her til aften forsøgt at tegne hendes fod med vold og magt hendes fod er ca. 12-12,5 cm. Superfit er det et specielt mærke?

Anmeld

13. september 2010

JulieE

Thildesmor skriver:

Handler aldrig andre steder, for jeg vil have ordentlig vejledning.

Ja, præcis ankelsko. Det køber jeg stadig til min datter på 3½ år. Ecco er så lækre og smarte

Anmeld

13. september 2010

Mussen2

JulieE skriver:

Ja, det er ikke alle børn, der lige er til at tage med  Du kan evt tegne omridset af din datter fod og så tage det med. Det giver da lidt at gå efter

Jeg har to børn med smallefødder og jeg svæger til Eccos børnesko. De er i den lidt dyrere ende, men klart pengene værd. Til min datter bruger jeg stadig støvletterne med ekstra ankelstøtte og de er rigtig gode

Ekstra ankelstøtte er det en variant af sko eller et bestemt mærke

Anmeld

13. september 2010

Thildesmor

Mussen2 skriver:

ankelsko? Nu troede jeg lige jeg havde styr på det...

hehe ankelsko, hvis du altså også vil ha et par sko ved siden af støvlerne

altså de skal bare gå op over ankelen,så støtter de bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.