Niv i underlivet - hvordan føltes det, da I blev gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

lykke mus

*Cille* skriver:

Skal du ikke lige have mens først inden du begynder at teste for ægløsning? Du får jo først ægløsning ca. 14 dage FØR mens kommer...

Men vi  stadigvæk for at mens bliver væk

skulle have haft mens den 6 sep vis det var nomalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

*Cille*

flower skriver:

skulle have haft mens den 6 sep vis det var nomalt

Så er du næsten nødt til at slå koldt vand i blodet og vente og se om mens ikke bare bliver væk og du får de to magiske streger i stedet. Kan selvfølgelig også være at du psyker din krop fordi du så gerne vil være gravid og din krop derved faker en graviditet.

Krydser fingre for at det er en graviditet smil

Anmeld

16. september 2010

lykke mus

*Cille* skriver:

Så er du næsten nødt til at slå koldt vand i blodet og vente og se om mens ikke bare bliver væk og du får de to magiske streger i stedet. Kan selvfølgelig også være at du psyker din krop fordi du så gerne vil være gravid og din krop derved faker en graviditet.

Krydser fingre for at det er en graviditet smil

ja.. håber ikke det er pga jeg vil være gravid for min mave er voksed lidt meget lidt men kan mærkes på bukserne og har tit kvalme og føler mig sulten selv om jeg næsten lige har spist

Anmeld

16. september 2010

*Cille*

flower skriver:

ja.. håber ikke det er pga jeg vil være gravid for min mave er voksed lidt meget lidt men kan mærkes på bukserne og har tit kvalme og føler mig sulten selv om jeg næsten lige har spist

Ih det lyder da som nogel tegn på en graviditet, men man skal passe på med at tænke for meget på det, fordi det jo netop kan være kroppen der spiller én et pus...

Anmeld

16. september 2010

lykke mus

*Cille* skriver:

Ih det lyder da som nogel tegn på en graviditet, men man skal passe på med at tænke for meget på det, fordi det jo netop kan være kroppen der spiller én et pus...

negativ test igen øv øv  nu tjekker jeg først mandag i´gen

Anmeld

16. september 2010

*Cille*

flower skriver:

negativ test igen øv øv  nu tjekker jeg først mandag i´gen

Jeg skal også teste søndag/mandag Bliver da spændende at se om vi lige begge to får de to magiske streger

Anmeld

16. september 2010

lykke mus

*Cille* skriver:

Jeg skal også teste søndag/mandag Bliver da spændende at se om vi lige begge to får de to magiske streger

jeg tror desværre ikke på det da jeg har vildt ondt i mine æggestokke og har haft det i 15 dage nu uden mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.