Niv i underlivet - hvordan føltes det, da I blev gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

lykke mus

flower skriver:

vis jeg er så ved jeg det ikke haha  men ikke mere ind 3 uger nok kun to

øvøv testen var negativ så jeg er ikke gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Bellinda89

Jeg havde heller ikke nogle sympomer på at jeg var gravid , lige udover at min mens var udeblevet..!! Men var allerede 7 uger henne da jeg tog en test , efter min kære kæreste synes min mens var udeblevet for længe (:

Anmeld

14. september 2010

lykke mus

Stoltmor21 skriver:

Jeg havde heller ikke nogle sympomer på at jeg var gravid , lige udover at min mens var udeblevet..!! Men var allerede 7 uger henne da jeg tog en test , efter min kære kæreste synes min mens var udeblevet for længe (:

jeg er mega nedern over at alle mine teste er negativ gad vide hvornår den vil blive poitiv vis jeg var gravid?? min mens er nemlig ikke sikker så jeg ved ikke hvornår jeg havde æggeløsning

Anmeld

14. september 2010

miss freja

flower skriver:

jeg er mega nedern over at alle mine teste er negativ gad vide hvornår den vil blive poitiv vis jeg var gravid?? min mens er nemlig ikke sikker så jeg ved ikke hvornår jeg havde æggeløsning

Hvis du kun mener at du er en 2-3 uger henne, så er det jo nok for tidlig at teste endnu. Så giv det lidt tid og prøv at teste igen, så kan det jo være at den er der

Anmeld

14. september 2010

*Cille*

Ih er da rigtig spændt på at høre om I er gravide eller hvad  Jeg  for at der snart kommer to streger på g-testen!

Good luck smil

Anmeld

14. september 2010

lykke mus

*Cille* skriver:

Ih er da rigtig spændt på at høre om I er gravide eller hvad  Jeg  for at der snart kommer to streger på g-testen!

Good luck smil

jeg tror ikke jeg er  får man statig æggeløsning når man er gravid for æl testene er også negative

Anmeld

14. september 2010

miss freja

*Cille* skriver:

Good luck smil

Tak skal du have Det har man altid brug for  Jeg skal først teste i weekenden, også må vi se.

Anmeld

14. september 2010

*Cille*

flower skriver:

jeg tror ikke jeg er  får man statig æggeløsning når man er gravid for æl testene er også negative

Nej, når man er gravid får man ikke ægløsning...

Anmeld

14. september 2010

lykke mus

*Cille* skriver:

Nej, når man er gravid får man ikke ægløsning...

så må jeg jo bare blive ved med at teste æggeløsningstest

Anmeld

14. september 2010

*Cille*

flower skriver:

så må jeg jo bare blive ved med at teste æggeløsningstest

Skal du ikke lige have mens først inden du begynder at teste for ægløsning? Du får jo først ægløsning ca. 14 dage FØR mens kommer...

Men vi  stadigvæk for at mens bliver væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.