Niv i underlivet - hvordan føltes det, da I blev gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

67.655 visninger
36 svar
0 synes godt om
13. september 2010

miss freja

Hejsa

Ja, så blev det min tur til at spørge alle jer tøser herinde til råds.

Vi er igang med projekt baby her i andet forsøg. Jeg skal teste i weekenden.

Jeg har nu de sidste par dage haft øget udflåd (hvidt), samt nu har jeg bemærket, at når jeg laver noget, så får jeg niv i underlivet - dette sker ikke når jeg slapper af. Så er det jeg tænker, kan dette være tegn på graviditet, eller er det bare indbildning?

Jer der også havde niv i underlivet i jeres graviditet, var det så hele tiden, eller var det kun når i lavede noget?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

mth1987

Er et stykke tid siden. Men havde noget hen ad mens smerter, men ku mærke at det ikke var det, er lidt svært at forklare. Jeg fik kvalme og ubehag før jeg vidste jeg var gravid.

Anmeld

13. september 2010

miss freja

mth1987 skriver:

Er et stykke tid siden. Men havde noget hen ad mens smerter, men ku mærke at det ikke var det, er lidt svært at forklare. Jeg fik kvalme og ubehag før jeg vidste jeg var gravid.

Okay, jeg har ikke kvalme eller noget. Jeg får bare de niv der, også den øgede udflåd (undskyld detajerne), og det plejer jeg ikke at få.

Anmeld

13. september 2010

Summer

Jeg fik nogle niv og jag i underlivet et stykke tid før jeg kunne teste positivt og så havde jeg ondt i hovedet og kvalme.

Min niv i underlivet kom når jeg bevægede mig men også nogen gange når jeg bare lå stille, så det var meget forskelligt.

Jeg for at du snart får en positiv test

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

Jeg havde INGEN symptomer whatsoever på, at jeg var gravid

Anmeld

13. september 2010

miss freja

Maria... skriver:

Jeg fik nogle niv og jag i underlivet et stykke tid før jeg kunne teste positivt og så havde jeg ondt i hovedet og kvalme.

Min niv i underlivet kom når jeg bevægede mig men også nogen gange når jeg bare lå stille, så det var meget forskelligt.

Jeg for at du snart får en positiv test

Ja okay, det er jo nok meget forskellig fra kvinde til kvinde, jeg har bare lagt mærke til en forandring.

Nu er jeg så også stoppet med P-piller i juli efter 13 års brug, så måske det kunne være det - men jeg har bare ikke haft nogle bivikringer efter stoppet før nu så.

Ja, jeg håber også på at det lykkedes med de to berømte streger Jeg krydser også fingre for dig, hvornår skal du teste?

Anmeld

13. september 2010

lykke mus

miss freja skriver:

Hejsa

Ja, så blev det min tur til at spørge alle jer tøser herinde til råds.

Vi er igang med projekt baby her i andet forsøg. Jeg skal teste i weekenden.

Jeg har nu de sidste par dage haft øget udflåd (hvidt), samt nu har jeg bemærket, at når jeg laver noget, så får jeg niv i underlivet - dette sker ikke når jeg slapper af. Så er det jeg tænker, kan dette være tegn på graviditet, eller er det bare indbildning?

Jer der også havde niv i underlivet i jeres graviditet, var det så hele tiden, eller var det kun når i lavede noget?

Knus

jeg har også niv ´i underlivet og stikkene i begge sidder af æggestokkene.. og ekstrem hoved pine.. det er        7 dage siden jeg skulle have haft mens. tror hele tiden det er kommet men ikke inu. jeg har ikke kunne teste andet ind negativ så ved ikke om det bare er ønske tænk ps har også lidt hvidt klump udflåd

Anmeld

13. september 2010

Summer

Ja det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Jeg havde heller ingen bivirkninger da jeg stoppede med p-piller og havde ingen symptomer før jeg blev gravid.

Og nu har jeg alle symptomerne igen, så jeg håber at den er der

Jeg skulle have haft min mens i går og testede negativ i går morges, men jeg tager en ny test i morgen tidlig og håber at den giver 2 streger.

Sidst jeg blev gravid kunne jeg også først teste positivt dagen efter at jeg skulle have haft min mens.

Anmeld

13. september 2010

miss freja

flower skriver:

jeg har også niv ´i underlivet og stikkene i begge sidder af æggestokkene.. og ekstrem hoved pine.. det er       7 dage siden jeg skulle have haft mens. tror hele tiden det er kommet men ikke inu. jeg har ikke kunne teste andet ind negativ så ved ikke om det bare er ønske tænk ps har også lidt hvidt klump udflåd

Ja det er også lige som om jeg har niv/stikkende fornemmelse i begge sider af æggestokkende.

Puha, det er spændende med dig, jeg  for at det lykkedes for dig med de to streger. Hvor lang tid har i forsøgt?

Anmeld

13. september 2010

miss freja

Maria... skriver:

Ja det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Jeg havde heller ingen bivirkninger da jeg stoppede med p-piller og havde ingen symptomer før jeg blev gravid.

Og nu har jeg alle symptomerne igen, så jeg håber at den er der

Jeg skulle have haft min mens i går og testede negativ i går morges, men jeg tager en ny test i morgen tidlig og håber at den giver 2 streger.

Sidst jeg blev gravid kunne jeg også først teste positivt dagen efter at jeg skulle have haft min mens.

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan for at den er der  Husk lige en opdatering herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.