Hjælp søges.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Pige2009

majhan11 skriver:

det er bare i orden og tak for hjælpen til nu

Velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Pige2009

majhan11 skriver:

der var lige kommet et indlæg mere mens jeg skrev....ups havde jeg ik lige set men nej der var ik noget billede søde

Det kommer her...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2010

majhan11

Baagøe skriver:

Det kommer her...

ej hvor er den fin, hvordan har du lavet de fine blomster søde, prøvede her til aften og lave en kage, bare en alm banan kage som jeg smurte op med nutella og så mmf over men hold op den blev absolut ikke pæn (billede kommer i morgen) men tror jeg var lidt for hurtig med det hele meeeeeeeeeeeeen hva så er det prøvet og nu ved jeg hvordan og som man siger øvelse gør mester

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

majhan11 skriver:

ej hvor er den fin, hvordan har du lavet de fine blomster søde, prøvede her til aften og lave en kage, bare en alm banan kage som jeg smurte op med nutella og så mmf over men hold op den blev absolut ikke pæn (billede kommer i morgen) men tror jeg var lidt for hurtig med det hele meeeeeeeeeeeeen hva så er det prøvet og nu ved jeg hvordan og som man siger øvelse gør mester

Tak! Jeg har brugt en præger i silikone, som er lavet specielt til at lave blomster med

Anmeld

14. september 2010

majhan11

Baagøe skriver:

Tak! Jeg har brugt en præger i silikone, som er lavet specielt til at lave blomster med

hmm aner ik hvad er har du måske et billede?

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

majhan11 skriver:

hmm aner ik hvad er har du måske et billede?

Ja, hvis du klikker på dette link Så er det øverste billede...

http://www.apieceofcakethame.co.uk/view_products.aspx?cutters=true&which=Sunflower+SugarArt

Anmeld

14. september 2010

majhan11

okay tusind tak søde, forresten tænkte på om du har det der kagehæfte for det jeg har fået tilsendt kan jeg ikke åbne og det sku jo være guld værd efter hva man høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.