Hjælp søges.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Pige2009

majhan11 skriver:

okay men hvad med det mmf, hvornår skal det laves og puttes på så? og kan det bruges som pynt udover det der skal over hele kagen? håber du forstår mit spørgsmål

Du kan sagtens lave det dagen før og bruge det både som "glasur" over kagen og til at lave pynt af No problem... Sørg for at det godt æltet igennem så er det noget nemmere at arbejde med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

mth1987

Ved ikk hva det der mmf er. Men hvis det ska bruges til kagen så behøver du ikk min opskrift

Anmeld

13. september 2010

majhan11

Baagøe skriver:

Du kan sagtens lave det dagen før og bruge det både som "glasur" over kagen og til at lave pynt af No problem... Sørg for at det godt æltet igennem så er det noget nemmere at arbejde med...

uhh det lyder svært i mine øre smører man det på eller hvordan og har du evt et billede af en kage du har lavet jeg kan se??

Anmeld

13. september 2010

majhan11

mth1987 skriver:

Ved ikk hva det der mmf er. Men hvis det ska bruges til kagen så behøver du ikk min opskrift

jeg vil rigtig gerne høre og se din opskrift søde og måske se et billede som sagt jeg er virkelig dårlig til det der bageri så er meget modtagelig for råd og ideer

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

majhan11 skriver:

uhh det lyder svært i mine øre smører man det på eller hvordan og har du evt et billede af en kage du har lavet jeg kan se??

virker det?

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

majhan11 skriver:

Man ruller det ud og lægger på kagen Her er min første kage...

Anmeld

13. september 2010

majhan11

Baagøe skriver:

virker det?

virker det ? hva mener du? jeg skal først lave det i morgen så ved det ik, men skal det bare smørres på eller?

Anmeld

13. september 2010

majhan11

majhan11 skriver:

virker det ? hva mener du? jeg skal først lave det i morgen så ved det ik, men skal det bare smørres på eller?

der var lige kommet et indlæg mere mens jeg skrev....ups havde jeg ik lige set men nej der var ik noget billede søde

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

der var lige kommet et indlæg mere mens jeg skrev....ups havde jeg ik lige set men nej der var ik noget billede søde

Jeg har store problemer med at oprette indlæg - derfor skrev jeg virker det Sorry for forvirringen... Prøver med et billede imorgen for det virker ikke lige nu...

Anmeld

13. september 2010

majhan11

Baagøe skriver:

Jeg har store problemer med at oprette indlæg - derfor skrev jeg virker det Sorry for forvirringen... Prøver med et billede imorgen for det virker ikke lige nu...

det er bare i orden og tak for hjælpen til nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.