Hjælp søges.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. september 2010

majhan11

hej alle i skønne kvinder

jeg skal prøve at lave min første kage og den må jo gerne være pæn osv... jeg har så lige lidt spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med...

jeg tænker at bage en banankage men hvad propper man så i af fyld og smøre den op med? og hvordan flækker man den så der kan komme fyld i ?

er det nemmest med mmf eller? og skal den opbevares i køleskabet og kan jeg evt lave den i morgen når den først skal bruges fredag? og hvad bruger jeg som pynt?

ja jeg ved det er mange spørgsmål men er VIRKELIG ikke god til det der bageri selvom jeg meget gerne vil... så håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig, det må helst gerne være lidt nemt når nu det er første gang så kom endelig med mange gode råd og ideer og måske et billede så jeg kan se....

tusind tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

mth1987

Hej

må man spørge hvad du skal bruge den til ?
Og skal det være en banankage? Har opskrift på en lækker kage der altid plejer at være et hit hos både børn og voksne.

Anmeld

13. september 2010

lunde

mth1987 skriver:

Hej

Og skal det være en banankage? Har opskrift på en lækker kage der altid plejer at være et hit hos både børn og voksne.

jamen den opskrift vil jeg da gerne ha...   skal snart holde 4 års fødselsdag...

Anmeld

13. september 2010

majhan11

mth1987 skriver:

Hej

hej nej det behøver det ikke at være men det er bare lige en kage jeg ik plejer at gå galt med men kom endelig med bud, råd osv

jamen min svigermor kommer på weekend fra sjælland og så vil jeg bare gøre lidt ekstra ud af det og så også for at komme let igang og prøve så jeg måske kan lave en rigtig flot fødselsdagskage til min mor i november

Anmeld

13. september 2010

mth1987

Finder den frem li om lidt

Anmeld

13. september 2010

majhan11

mth1987 skriver:

Finder den frem li om lidt

super og tusind tak

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

Hvis du vil gøre det nemt for dig selv, så bag en ganske almindelig chokoladekage og pynt den med MMF Du behøver ikke fyld i, hvis du bare gerne vil eksperimentere lidt med MMF

Anmeld

13. september 2010

majhan11

Baagøe skriver:

Hvis du vil gøre det nemt for dig selv, så bag en ganske almindelig chokoladekage og pynt den med MMF Du behøver ikke fyld i, hvis du bare gerne vil eksperimentere lidt med MMF

hmm det var måske en god ide når nu det er første gang tak for hjælpen

kan du svare mig på hvad det er for noget olie man skal bruge når man skal lave det mmf?? og skal den være i køleskabet når den er lavet eller hvordan?

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

majhan11 skriver:

hmm det var måske en god ide når nu det er første gang tak for hjælpen

kan du svare mig på hvad det er for noget olie man skal bruge når man skal lave det mmf?? og skal den være i køleskabet når den er lavet eller hvordan?

Selv tak det bare er en ren kage uden fyld du laver, ville jeg vente med at bage den til torsdag eller fredag, og opbevare den på køl efterfølgende.

Jeg bruger alm. oliven- eller rapsolie eller hvad jeg nu lige har - synes ikke der er forskel

Anmeld

13. september 2010

majhan11

Baagøe skriver:

Selv tak det bare er en ren kage uden fyld du laver, ville jeg vente med at bage den til torsdag eller fredag, og opbevare den på køl efterfølgende.

Jeg bruger alm. oliven- eller rapsolie eller hvad jeg nu lige har - synes ikke der er forskel

okay men hvad med det mmf, hvornår skal det laves og puttes på så? og kan det bruges som pynt udover det der skal over hele kagen? håber du forstår mit spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.