Temmelig dumt! Meeen... :)))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Blyb

Peiner skriver:

Den er vist god nok efter som begge tests viser det samme - Stort TILLYKKE

Tak

Det var nu én og samme test, bare taget i forskelligt lys. Men jeg har taget en mere her til eftermiddag og der er også 2 streger - Jubiii...

Nu skal weekenden bare gå og de 2 streger forblive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Blyb

Marie29 skriver:

Tillykke! Testede også svagt positiv inden udeblivelsen af min mens, og den var helt sikkert god nok

Åhh..jeg håber sådan jeg får lov at beholde det denne gang.

Hvor langt henne er du nu?

Anmeld

14. september 2010

Blyb

Peiner skriver:

Var gået 6 uger over tid - Så hvis jeg virkelig var gravid skulle der gerne have været rigeligt med HCG i urinen. En blodprøve, som lægen tog, bekræftede at jeg ikke var gravid.

I år 2006 oplevede jeg lidt det modsatte - Var gået en uge over tid og testede derfor - Negativ test. Ventede så en uge mere og testede igen - Negativ test. Ventede en uge mere - Stadig negativ test. Da tog jeg til lægen og blev testet - Negativ test - På dette tidspunkt var jeg gået næsten 4 uger over tid. Efter yderligere 3 uger, hvor min mens. stadig ikke var kommet tog jeg til lægen igen - Denne gang positiv test. 

Jeg tænker bare, at man aldrig skal stole trygt på en graviditetstest. Det eneste som er 100% sikkert er en blodprøve fra lægen. 

Det er også muligt graviditeten er gået i stå på et meget tidligt stadie og du derfor ikke har nået at danne ret meget HCG...

Anmeld

14. september 2010

Bb3031

Det er også muligt graviditeten er gået i stå på et meget tidligt stadie og du derfor ikke har nået at danne ret meget HCG...

Alt er vel muligt, men tror nu ikke - Er så vant til uregelmæssig cyklus. I får lige den korte historie om, hvordan jeg fandt ud af, at jeg var gravid:

Inden jeg blev gravid med min søn havde jeg igennem 1½ år store problemer med meget uregelmæssige menstruationer. Min cyklus havde varieret fra 28 dage – 90 dage. Sidste år havde jeg på hele 9 måneder blot menstruation fire gange, hvor der havde været 4, 5, 8 og 13 uger imellem blødningerne. Herefter bliver jeg sendt til scanning på sygehuset for at blive undersøgt for PCO. Da jeg var til scanning, var jeg gået 6 uger over tid og tænkte, at min menstruation blot var forsinket igen. 

Sygeplejersken begyndte scanningen af min livmoder og æggestokke og efter et par minutter vendte hun skærmen mod mig. På skærmen sås en lille rund cirkel, som lå i min livmoder. ”Sådan en ses normalt kun i forbindelse med graviditet”, sagde hun. Spørg lige om jeg blev overrasket. Herefter foretog hun en indvendig scanning, som bekræftede, at jeg var gravid i ca. 6. uge. Det var helt tydeligt at der var liv i min mave. Et lille hjerte, som bankede med al hast, kunne tydeligt ses.

Da jeg var til 12 ugers scanning blev min termin flyttet fra d. 30. Maj (ifølge sidste menstruations dag) til d. 31. Maj 2010 (ifølge scanningen). Det er helt utroligt at tænke på, at med alle de problemer jeg har haft med uregelmæssige menstruationer, at dagene så passer så perfekte sammen og ikke ligger længere fra hinanden. Regner man på det, så har jeg haft ægløsning på 15. dagen – Mere eller mindre lige efter bogen..

At blive gravid er virkelig et sandt mirakel.. 

Og mon ikke det i dit tilfælde er helt sikkert - At du ER GRAVID :-)

Anmeld

14. september 2010

mamalicious

Blyb skriver:

Hej piger

Jeg havde ellers lovet mig selv høj og helligt jeg ikke ville teste før tid. Burde først teste på lørdag, men kunne ikke lade min test i skuffen ligge..

Jeg er ca. 3+2 - Kan I se stregen? Kryds fingre for mig, at den bliver der denne gang!

JAAAAAAAAAAAAAAA TILLYKKE !!!!!

Anmeld

14. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kan sagtens se 2 steger. Håber den bliver hængende!! TILLYKKE!

Anmeld

15. september 2010

M.O.A.R.

Utydelig - men stadig tydelig!

TILLYKKE

Anmeld

15. september 2010

Blyb

Peiner skriver:

Alt er vel muligt, men tror nu ikke - Er så vant til uregelmæssig cyklus. I får lige den korte historie om, hvordan jeg fandt ud af, at jeg var gravid:

Inden jeg blev gravid med min søn havde jeg igennem 1½ år store problemer med meget uregelmæssige menstruationer. Min cyklus havde varieret fra 28 dage – 90 dage. Sidste år havde jeg på hele 9 måneder blot menstruation fire gange, hvor der havde været 4, 5, 8 og 13 uger imellem blødningerne. Herefter bliver jeg sendt til scanning på sygehuset for at blive undersøgt for PCO. Da jeg var til scanning, var jeg gået 6 uger over tid og tænkte, at min menstruation blot var forsinket igen. 

Sygeplejersken begyndte scanningen af min livmoder og æggestokke og efter et par minutter vendte hun skærmen mod mig. På skærmen sås en lille rund cirkel, som lå i min livmoder. ”Sådan en ses normalt kun i forbindelse med graviditet”, sagde hun. Spørg lige om jeg blev overrasket. Herefter foretog hun en indvendig scanning, som bekræftede, at jeg var gravid i ca. 6. uge. Det var helt tydeligt at der var liv i min mave. Et lille hjerte, som bankede med al hast, kunne tydeligt ses.

Da jeg var til 12 ugers scanning blev min termin flyttet fra d. 30. Maj (ifølge sidste menstruations dag) til d. 31. Maj 2010 (ifølge scanningen). Det er helt utroligt at tænke på, at med alle de problemer jeg har haft med uregelmæssige menstruationer, at dagene så passer så perfekte sammen og ikke ligger længere fra hinanden. Regner man på det, så har jeg haft ægløsning på 15. dagen – Mere eller mindre lige efter bogen..

At blive gravid er virkelig et sandt mirakel.. 

Og mon ikke det i dit tilfælde er helt sikkert - At du ER GRAVID :-)

Sikke en fantastisk og vidunderlig historie. Man har vel lov at være heldig bare af og til

Anmeld

15. september 2010

Bare mig..

Jeg kan sagents se den anden streg... Stort tillykke

Anmeld

15. september 2010

Blyb

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg kan sagents se den anden streg... Stort tillykke

Tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.