Temmelig dumt! Meeen... :)))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Blyb

Jarnsaxa skriver:

Hmm.

Ej, må lige komme ud med noget.

Jeg lavede for fire år siden en test, der lignede din test, men streg nr. 2 var en aaaanelse mere tydelig end din. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle tro, og på det tidspunkt ønskede jeg ikke at være gravid (havde dog ikke fået en abort, for det ville jeg aldrig gøre).

Jeg ventede noget tid, fordi jeg var så desorienteret. Min mens var 3-4 uger forsinket. Men få dage efter testen, fik jeg en ekstremt kraftig men kort menstruation.

Tror I, at jeg har været gravid, og derefter adopteret?

Ja, det lyder meget vel som om du var gravid. Du har vel ca. været 7-8 uger henne da du arborterede - alt afhængig af længden på din cyklus

2 streger betyder positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Bb3031

Den er vist god nok efter som begge tests viser det samme - Stort TILLYKKE

Anmeld

14. september 2010

Bb3031

Hmm.

Ej, må lige komme ud med noget.

Jeg lavede for fire år siden en test, der lignede din test, men streg nr. 2 var en aaaanelse mere tydelig end din. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle tro, og på det tidspunkt ønskede jeg ikke at være gravid (havde dog ikke fået en abort, for det ville jeg aldrig gøre).

Jeg ventede noget tid, fordi jeg var så desorienteret. Min mens var 3-4 uger forsinket. Men få dage efter testen, fik jeg en ekstremt kraftig men kort menstruation.

Tror I, at jeg har været gravid, og derefter adopteret?

Er nu ikke helt enig i at 2 streger betyder positivHar nemlig selv oplevet lignende sidste sommer - Da min mens. ikke var kommet til tiden, tog jeg til lægen for at få taget en graviditetstest. Da lægen testede første gang kunne vi svagt se 2 streger, altså positiv. Grundet den svage streg valgte lægen at teste en ekstra gang. Men den næste test viste kun 1 streg, altså negativ. Lægen testede en tredje gang - Også kun 1 streg. Hvis jeg var gravid på daværende tidspunkt, ville der ikke have været to negative tests. Og ganske rigtigt var min mens. bare meget forsinket og kom nogle uger efter.

Så ud fra min egen erfaring - Tror ikke du var gravid. Tror helt sikkert bare at din mens. var meget forsinket, hvilket jo er ganske normalt at opleve.

Anmeld

14. september 2010

CamillaSoefelt

Blyb skriver:

Hej piger

Jeg havde ellers lovet mig selv høj og helligt jeg ikke ville teste før tid. Burde først teste på lørdag, men kunne ikke lade min test i skuffen ligge..

Jeg er ca. 3+2 - Kan I se stregen? Kryds fingre for mig, at den bliver der denne gang!

Stort tillykke.

Anmeld

14. september 2010

Misa

Tillykke

Anmeld

14. september 2010

o1Mutte

Peiner skriver:

Er nu ikke helt enig i at 2 streger betyder positivHar nemlig selv oplevet lignende sidste sommer - Da min mens. ikke var kommet til tiden, tog jeg til lægen for at få taget en graviditetstest. Da lægen testede første gang kunne vi svagt se 2 streger, altså positiv. Grundet den svage streg valgte lægen at teste en ekstra gang. Men den næste test viste kun 1 streg, altså negativ. Lægen testede en tredje gang - Også kun 1 streg. Hvis jeg var gravid på daværende tidspunkt, ville der ikke have været to negative tests. Og ganske rigtigt var min mens. bare meget forsinket og kom nogle uger efter.

Så ud fra min egen erfaring - Tror ikke du var gravid. Tror helt sikkert bare at din mens. var meget forsinket, hvilket jo er ganske normalt at opleve.

Så vil jeg gerne lige komme med et indput. Måske VAR du gravid, bare ikke så langt henne at der var nok HCG i urinen til at måle i flere teste. Og du så fik en bio da du fik din mens.

Anmeld

14. september 2010

Brams

Den er spottet - stort tillykke

Anmeld

14. september 2010

Bb3031

o1Mutte skriver:

Så vil jeg gerne lige komme med et indput. Måske VAR du gravid, bare ikke så langt henne at der var nok HCG i urinen til at måle i flere teste. Og du så fik en bio da du fik din mens.

Var gået 6 uger over tid - Så hvis jeg virkelig var gravid skulle der gerne have været rigeligt med HCG i urinen. En blodprøve, som lægen tog, bekræftede at jeg ikke var gravid.

I år 2006 oplevede jeg lidt det modsatte - Var gået en uge over tid og testede derfor - Negativ test. Ventede så en uge mere og testede igen - Negativ test. Ventede en uge mere - Stadig negativ test. Da tog jeg til lægen og blev testet - Negativ test - På dette tidspunkt var jeg gået næsten 4 uger over tid. Efter yderligere 3 uger, hvor min mens. stadig ikke var kommet tog jeg til lægen igen - Denne gang positiv test. 

Jeg tænker bare, at man aldrig skal stole trygt på en graviditetstest. Det eneste som er 100% sikkert er en blodprøve fra lægen. 

Anmeld

14. september 2010

Marie29

Tillykke! Testede også svagt positiv inden udeblivelsen af min mens, og den var helt sikkert god nok

Anmeld

14. september 2010

Gustavsmor

Kæmpe stort tillykke.....Hvor er det dejligt

2 streger= POSITIV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.