Temmelig dumt! Meeen... :)))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Blyb

Hej piger

Jeg havde ellers lovet mig selv høj og helligt jeg ikke ville teste før tid. Burde først teste på lørdag, men kunne ikke lade min test i skuffen ligge..

Jeg er ca. 3+2 - Kan I se stregen? Kryds fingre for mig, at den bliver der denne gang!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Risen

Ja det kan jeg.. stort tillykke

Anmeld

13. september 2010

Mettemus

Ja kan sagtens se stregen - stort, stort tillykke! Krydser fingre for at i har heldet med jer denne gang. Kan i få nogle tidlige scanninger eller hvordan?

Anmeld

13. september 2010

Mutti2B

13. september 2010

camsko88

jeg kan se den Tilykke

Anmeld

13. september 2010

Blyb

Hvor er det skønt det ikke kun er mig der kan se de 2 streger.

Ja der burde være mulighed for at komme til tidlig scanning. Det lovede min læge ihvertfald sidste gang i Maj måned.

Jeg tør bare slet ikke glæde mig endnu og tør da slet ikke fortælle det til min kæreste Lovede jeg først ville teste i weekenden

Men jeg synes alligevel den er ret fin i betragtning af jeg testede på eftermiddags urin.

Tak for tillykkerne

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

Jeg ser den også - TILLYKKE!

Anmeld

13. september 2010

AnneBJ

Kan sagtens se den Tillykke

Anmeld

13. september 2010

VNB

den er vist god nok

STORT tillykke!

Anmeld

13. september 2010

Jarnsaxa

Hmm.

Ej, må lige komme ud med noget.

Jeg lavede for fire år siden en test, der lignede din test, men streg nr. 2 var en aaaanelse mere tydelig end din. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle tro, og på det tidspunkt ønskede jeg ikke at være gravid (havde dog ikke fået en abort, for det ville jeg aldrig gøre).

Jeg ventede noget tid, fordi jeg var så desorienteret. Min mens var 3-4 uger forsinket. Men få dage efter testen, fik jeg en ekstremt kraftig men kort menstruation.

Tror I, at jeg har været gravid, og derefter adopteret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.