Hvor stor er jeres bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Jibbe

Vi har et hus på 152 m 2 og vi er Frej, Lars og jeg... lidt stort nu, men skal da ihvertfald have en til bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Pia.

Jeg har lige fået ny oversigt over min bolig og jeg bor på 110 m2 - Det er helt perfekt til mig og mine børn - man kan jo altid bruge mere plads - men havde jeg mere ville jeg bare rode en masse - HE HE...

jeg bor i lejet rækkehus og det bedste sted man kan tænke sig - her er fyldt med børn og dejlige mennesker - sjove sommerfester, fastelavn, julearrangement og julefrokoster en masse hygge er der her (er selv i fest og aktivitets udvalget)... Så har jeg en lille gård foran mit hus og en dejlig lille have bagved og havelåge ud til et kæmpe stort grønt område med skov - så selvom jeg bor småt bor jeg perfekt...

Mit hus rummer værelser til os alle 4 - stue, spisekøkken og to toiletter/bad og 3 gange

Knus Pia - som aldrig flytter her fra - med mindre jeg vinder i lotto

Anmeld

13. september 2010

misslea

Jamen vi bor i en stor andelslejlighed på 176 m2!!!

Vi bor min mand, jeg og en bebs på vej om et par uger !!!

Vi har lagt 3 lejligheder sammen, og mangler BESTEMT ikke plads!!

Lige pt har vi måske endda for meget plads, meeeeen med tiden når børneflokken er fuldendt så er det bare HELT perfekt!!!

Anmeld

13. september 2010

bette

vi bor lige nu 2 voksne 1 barn og 1 barn mere snart + 1 kat på 94 kvardratmeter. 

men flytter snart i hus på 130 kvardratmeter

Anmeld

13. september 2010

lauras*mor*

vi har en 4 værelses på 95 m2 plus en altan på ca 15m2... det er rigtig godt.. udover at min mand er en rigtig samler så derfor er nummer 2 børneværelse fyldt til renden med hans ting og sager som han ikke nænner at smide ud.. hehe... vi er mig, min mand og vores datter på 1,5.. jeg synes det er rigtig dejligt, ikke for stort og ikke for småt.. lige i øjeblikket har vi ikke spisebord i stuen længere da vi leder efter et nyt, så vores stue er rigtig stor lige for tiden.. endda lidt for stor måske.. hehe.. jeg kunne godt tænke mig omkring 130 m2 når vi skal ha barn nummer 2 engang.. så min mand kan beholde hans værelse og den lille ny kan få dens eget også..

hvis jeg var dig ville jeg ikke tage en under 90 m2. men det kommer jo an på hvad i har af møbler og hvor længe i gerne vil bo der..

udover vores lejlighed, som ligger på 1. sal, har vi også en kolonihave.. så selvom vi bor på 1. sal. har vi i ret kort afstand faktisk 400 m2 have også.. det er rigtig lækkert.. ;-)

Anmeld

13. september 2010

lulleh

vi har 100m2. til manden, Johannes, Emma hver 2 uge. også mig selv og hunden.
- vi ska have bygget til her om ikke så længe. så 45m2/ to værelser og en lille stue..

Anmeld

13. september 2010

Ann.

Vores hus er 147 kvm + kælder på 86 kvm.

Men vi skal have nyt hus, det vi har set på et på 128 kvm og det er fint til os Vi er 2 voksne og 1 barn

Anmeld

13. september 2010

Chamomile

Vi er 2 voksne og 1 barn, og har ca. 93 m2, 3 værelser. Vi mangler ikke plads.

Anmeld

13. september 2010

sandratobias

Vi har 110... Til far, mor, Tobias og baby til februar... Åhh ja og 2 katte...

Jeg klager ikk da det hele er 1 plans...
Vi flyttede fra 2 plans på 103, og er glad for vi flyttede...

Anmeld

13. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Rikke skriver:

Jeg står og skal til at flytte, og er lidt usikker på hvor stor er bolig der er nødvendig ( til mine børn på 4 og 6 og mig).

Har ønsket boliger der er mindst 90 m2, men da der ikke er ret mange store boliger i det område jeg søger, tænker jeg på om vi kan nøjes med mindre. Kan sagtens nøjes med en 3 værelses lejlighed, da jeg har tænkt at sove i stuen på en sovesofa.

Hvor stor er jeres bolig... og synes I I har plads nok?

Jeg bor i et 3værelses hus på 85m2 (også det boligsikringen gi'r tilskud til), og mangler sq egentlig ofte et ekstra værelse. Alt rod kommer i sove værelset, da man jo bare kan lukke døren der indtil...

Du må jo have en bolig med 60m2 til dig selv, og 25m2 pr barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.