Hvor stor er jeres bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.914 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg står og skal til at flytte, og er lidt usikker på hvor stor er bolig der er nødvendig ( til mine børn på 4 og 6 og mig).

Har ønsket boliger der er mindst 90 m2, men da der ikke er ret mange store boliger i det område jeg søger, tænker jeg på om vi kan nøjes med mindre. Kan sagtens nøjes med en 3 værelses lejlighed, da jeg har tænkt at sove i stuen på en sovesofa.

Hvor stor er jeres bolig... og synes I I har plads nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Sofia

For lille, ca. 50 kvm.. leder efter noget større

Anmeld

13. september 2010

sarahb

vi har en 4 vær. på 90 kvm. og vi er mig min mand vores søn på snart 2 og så en lille ny til november.

Anmeld

13. september 2010

FruHolm <3

har en 3 værelses på 65 kvm, god nok til en start men vil gerne i noget større til næste år

selvom det kun er mig selv og så min søn når han kommer til verden i december

Anmeld

13. september 2010

Maja_4000

Kun 48 + bad og toilet :b Men vi leder efter noget større (:

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi har omkring 90 kvm... 2 etager med 2 store værelser ovenpå! Ét til os og ét til Laura Vi har fin plads!

I Gjern havde vi omkring 200kvm og det var ALT for meget

Anmeld

13. september 2010

Ida.

Vi har en 4-værelses på ca. 90 kvm - vi er min mand og jeg og vores to piger på hhv 1 og 3 år - vi har fint med plads...især fordi lejligheden er godt udnyttet!

Anmeld

13. september 2010

quar20

Vi havde en lejlighed på 79kvm og vi er moar, far og Tino på 19måneder..! Syntes det var fint, men er jo gravid og Tinos værelse var rigtig lille - så der ville kun kunne stå to tremmesenge derinde..! Og lige pludselig skal Tino jo ha en juniorseng, også ville alt være for proppet..! Det det syntes jeg var for lidt..!

Vi har nu fået lejligheden nedenunder som er 95kvm og den er bare alt for lækker.. soveværelse, og to børneværelse.. KÆMPE stue, lækker gang med indbygget skabe ( 10stk af de store,højre ) så vi behøver ikke skabe på værelserne..!! toilettet der kan vi bade en af os, også Tino og der er også plads til badekarstativ i bruceniechen når lillebror kommer til verden.. og vi blir kun 300kr alt i alt for at bo nede ved jorden. med egen indgang og egen have..!!  Og her er DEJLIGT med plads til os alle..

Anmeld

13. september 2010

Svei

165m2 er mit nye hus på.....weeeee..jeg synes det er perfekt til mig og mine unger. Jeg boede i et hus på 120m2 før og det var også perfekt. Vil hellere bo småt i eget hus end i en lejlighed/rækkehus da jeg ikke ville trives med at bo så mast og ejheller i sådan noget boligselskab noget.

Men altså, man kan vel bo på meget lidt plads, hvis man synes boligen er godt indrettet og ligger i et område man er glad ved.

Anmeld

13. september 2010

molle85

Lige nu har vi lejlighed på 64 kvm men flytter over i en lejlighed her om 2 dage på 96 kvm og vi er min kæreste og jeg og vores lille datter på 6 md.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.