Hvor stor er jeres bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Margorie

Vi bor i en to værelses på 60.. Men flytter snart i en fire værelses på 90.. Vi er to voksne, et barn, og en baby til nov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Na-Wi

Her har vi en 4 værelses på 110 kvm til min kæreste, søn, hund og mig selv.. Det er super lækkert med meget plads man kan bredde sig på

Anmeld

13. september 2010

Risen

Vi er 3.. Rasmus mig og baby vi har 114 m2 .. Men vil altid gerne have noget større med have hehe

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

115 kvm, men indrettet med to store stuer ensuite og et lille soveværelse, så der er ikke et oplagt børneværelse Ellers er det absolut stort nok!

Anmeld

13. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Rikke skriver:

Jeg står og skal til at flytte, og er lidt usikker på hvor stor er bolig der er nødvendig ( til mine børn på 4 og 6 og mig).

Har ønsket boliger der er mindst 90 m2, men da der ikke er ret mange store boliger i det område jeg søger, tænker jeg på om vi kan nøjes med mindre. Kan sagtens nøjes med en 3 værelses lejlighed, da jeg har tænkt at sove i stuen på en sovesofa.

Hvor stor er jeres bolig... og synes I I har plads nok?

Vores lejlighed vi bor i til her den 15 okt er på 76 m2

Vores nykøbte hus er på 134 m2 og på en 895 m2 stor grund og vi flytter ind her den 1 okt.

Anmeld

13. september 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mange tak for jeres svar

Vores nuværende rækkehus er 100 m2, og er egentlig rigelig stor til os, men synes bare ikke den er optimalt indrettet. Vi har soveværelse og min søns værelse ovenpå, hvilket vil sige at det meste af hans legetøj ligger i stuen nedenunder, og hans værelse bliver faktisk ikke brugt, da han sover inde ved mig.  Og så tager trappen meget af pladsen i stuen.

Men rart lige at læse hvor meget plads I har.

Anmeld

13. september 2010

Mig med maven

Vi har en 4'er på 109 kvm. Det er herligt, men ville ikke gøre noget med et par værelser mere!

Anmeld

13. september 2010

NatasjaL

vi er to voksne og to børn, i en 4 værelses lejlighed, på 113 kvm.

Anmeld

13. september 2010

Majbriteriksen

2 voksne og 2 børn på 176 kvm fordelt på stort køkken, kontor, stue, legeværelse 2 gange/baggange, toilet , værelse til hver af børnene og soveværelse samt 200 kvm udbygning fordelt på fyrrum, garage og Gildesal/garage og 2600 have. Vi har plads nok både til at boltre sig på, men også en tidssluger når der skal gøres rent og haven skal ordnes.

Anmeld

13. september 2010

Mimic

vi bor mor, far og jessica i en treværelses på 92 kvadratmeter...

fin med plads, men vil gerne op i noget større engang i fremtiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.