Hvad har I af musik til de små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

klmf

TbCp skriver:

Vi hører alt fra "Tju Bang Chokolademand" over "Bach" til "Rammstein"

Synes det er fint at hun får en masse forskellige slags musik indtryk

He he, her kører den på Volbeat, Bruce Springsteen, De Nattergale (farmand er jyde) + P3 i rigelige mængder. Tror snart Karen og Huxi er de stemmer han kender bedst udover vores 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

klmf

Så er der hermed bestilt Glemmebogen for børn, Tju bang chokolademand og en med en masse forskellige børnesange som jeg kan huske fra min brandom (gisp). Fandt ud af vi havde fået Halfdan Rasmussen i 'Tillykke du er gravid'-gave for længe siden Den ryger fluks ud i bilen

Elsker netshopping Min bankrådgiver er nok ved at pønse på en konfiskation af Dankortet nu, men hvad pokker.... 

Anmeld

13. september 2010

B&J

Har vi 4 bokse med børne musik og vi har åhe abe kaj og andrea og tju bang chokolademand

MEN lille manden vil heller høre black metal, rammstein, og techno og ja så skal vi lige have sys bjerre med alle hendes veninder så køre vi

Anmeld

13. september 2010

klmf

B&J skriver:

Har vi 4 bokse med børne musik og vi har åhe abe kaj og andrea og tju bang chokolademand

MEN lille manden vil heller høre black metal, rammstein, og techno og ja så skal vi lige have sys bjerre med alle hendes veninder så køre vi

De kære små gør jo ikke hvad vi siger, men hvad ví gør

Anmeld

13. september 2010

B&J

lotchen skriver:

De kære små gør jo ikke hvad vi siger, men hvad ví gør

jaa hehehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.