Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Vi hører alt fra "Tju Bang Chokolademand" over "Bach" til "Rammstein" Synes det er fint at hun får en masse forskellige slags musik indtryk
Vi hører alt fra "Tju Bang Chokolademand" over "Bach" til "Rammstein"
Synes det er fint at hun får en masse forskellige slags musik indtryk
He he, her kører den på Volbeat, Bruce Springsteen, De Nattergale (farmand er jyde) + P3 i rigelige mængder. Tror snart Karen og Huxi er de stemmer han kender bedst udover vores
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er der hermed bestilt Glemmebogen for børn, Tju bang chokolademand og en med en masse forskellige børnesange som jeg kan huske fra min brandom (gisp). Fandt ud af vi havde fået Halfdan Rasmussen i 'Tillykke du er gravid'-gave for længe siden Den ryger fluks ud i bilen
Elsker netshopping Min bankrådgiver er nok ved at pønse på en konfiskation af Dankortet nu, men hvad pokker....
Har vi 4 bokse med børne musik og vi har åhe abe kaj og andrea og tju bang chokolademand
MEN lille manden vil heller høre black metal, rammstein, og techno og ja så skal vi lige have sys bjerre med alle hendes veninder så køre vi
B&J skriver: Har vi 4 bokse med børne musik og vi har åhe abe kaj og andrea og tju bang chokolademand MEN lille manden vil heller høre black metal, rammstein, og techno og ja så skal vi lige have sys bjerre med alle hendes veninder så køre vi
De kære små gør jo ikke hvad vi siger, men hvad ví gør
lotchen skriver: De kære små gør jo ikke hvad vi siger, men hvad ví gør
jaa hehehehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128