Hvad har I af musik til de små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. september 2010

klmf

Jeg vil gerne købe noget god musik, vi kan høre sammen med Oliver. Noget med god rytmik

Hvad hører I? Der var engang en der skrev herinde om et fint bokssæt, der ikke kostede det vilde, nogen der kan huske hvad det var?

Mangler inspiration....

Tusind tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

dorthemus

Vi hører Halfdan Rasmussens ABC hvor Elizabeth og Otto Brandenburg synger....skøøøøn

Anmeld

12. september 2010

frk Jensen

lotchen skriver:

Jeg vil gerne købe noget god musik, vi kan høre sammen med Oliver. Noget med god rytmik

Hvad hører I? Der var engang en der skrev herinde om et fint bokssæt, der ikke kostede det vilde, nogen der kan huske hvad det var?

Mangler inspiration....

Tusind tak for hjælpen!

Jeg købte før jul en masse cdér i bilka til 20 kr stykket med en masse gode børnesange.

Der er mange af de gode kendte sange på, og vi SKRÅLER med på dem herhjemme.. OG lejer hjulene på bussen samtidig.. Kønt syn..

Anmeld

12. september 2010

Banditten´s mor

Her hjemme høre vi "Åh abe" og den er vi alle glade for (undtagen far der mener at knægten skal høre metal og lære at headbange ).

Jeg mener at jeg gav 250-300 for hele boksen med samtlige skiver i serien, men jeg synes at há set den billigere...

Anmeld

12. september 2010

Christopher&Andreas

Vi har Åhh Abe boksen og ALBERTE tju bang chokolade ALBERTE er bare HIT her hjemme koster ikke så meget på CDON

Anmeld

12. september 2010

*Sofie*

Bamses Molodiboks kører 24//7 herhjemme.
Malou bliver skruparrig hvis jeg sku finde på at sætte Åh Abe på for eksempel

Anmeld

12. september 2010

quar20

Vi fik en masse børne cd både med historier og en masse musik..! Det var sådan nogle fra føtex.. de er nu smadder gode.. Vi har så også lige "fået" bøllebob og den er et kæmpe hit herhjemme..

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

gitte&christopher skriver:

Vi har Åhh Abe boksen og ALBERTE tju bang chokolade ALBERTE er bare HIT her hjemme koster ikke så meget på CDON

Åh ja Tju Bang!!!...den skal vi osse ha

Anmeld

12. september 2010

Mussen2

sangbogen evigglad :-) Den er super god. Der medfølger en fagtebog, så man kan lærer alle fagterne til sangene og så er den sunget af Nanna fra MGP-  skøn CD

Anmeld

12. september 2010

Christopher&Andreas

dorthemus skriver:

Åh ja Tju Bang!!!...den skal vi osse ha

mener vi gav 100kr på cdon i sin tid SUPER GOD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.