Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg går på CD-jagt. Tak allesammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gitte&christopher skriver: mener vi gav 100kr på cdon i sin tid SUPER GOD
mener vi gav 100kr på cdon i sin tid SUPER GOD
Jeg arbejder i en udflytterbørnehave og på turen ud og hjem i bussen ville jeg ALTID høre den....tror de andre var pænt trætte af mig
lotchen skriver: Jeg går på CD-jagt. Tak allesammen
Faktisk kan man købe CD´en sammen med ABC-bogen..den sidder bagerst
dorthemus skriver: Jeg arbejder i en udflytterbørnehave og på turen ud og hjem i bussen ville jeg ALTID høre den....tror de andre var pænt trætte af mig
kan godt forstå dig man blir så GLAD af at høre den hørte den altid da jeg var gravid med Andreas nu står han selv og Rokker helt vildt SSÅÅÅ SØDDDD
ungerne vil KUN høre det musik jeg også høre, og det er the voice
Vi hører alt fra "Tju Bang Chokolademand" over "Bach" til "Rammstein"
Synes det er fint at hun får en masse forskellige slags musik indtryk
Herhjemme høre vi alt... Men åh abe boksen er et hit. Vær opmærksom på at det er dyrere nogle steder og især på nettet(300kr). Den kan fås til 200 kr i fona...
Kim Larsen - Glemmebogen for børn.. Den er bare god!
lotchen skriver: Jeg vil gerne købe noget god musik, vi kan høre sammen med Oliver. Noget med god rytmik Hvad hører I? Der var engang en der skrev herinde om et fint bokssæt, der ikke kostede det vilde, nogen der kan huske hvad det var? Mangler inspiration.... Tusind tak for hjælpen!
Jeg vil gerne købe noget god musik, vi kan høre sammen med Oliver. Noget med god rytmik
Hvad hører I? Der var engang en der skrev herinde om et fint bokssæt, der ikke kostede det vilde, nogen der kan huske hvad det var?
Mangler inspiration....
Tusind tak for hjælpen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128