rekord lav rente - overvejer I at købe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Åh gud..det er de værste ...sammen med dem der er fluekneppere og overperfektionistiske (som min eks )

det er han heldigvis ik haha har et par hylder som faldt ned en aften for 2 mdr siden er de sat op??+ neeeej :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

det er han heldigvis ik haha har et par hylder som faldt ned en aften for 2 mdr siden er de sat op??+ neeeej :/

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

...hus??

vi gør. Synes dog det er lidt svært at tage en beslutning omkring det. men hus, det bliver der !!

Vi har ca. 1.500.000 at gøre med, min kærest er udlært tømrer så vi har rig mulighed for at lave en masse ved et ældre hus, så får vi jo også mere for pengene, end hvis det var indflytteklar...

I starten ville vi gerne på landet. altså ikke heelt ud hvor kragerne vender, men udenfor byen, gerne med en grusvej som indkørsel. Vi fandt også det perfekte sted, men det kostede dyrt  

Nu er vi blevet enige om at det skal være i byen, ikke centrum, men enten i et villakvarter eller sådan noget lignende. Det gider jeg ikke resten af mit liv, men det er jo praktisk nok når børnene er små. Ellers skulle vi flytte til en mindre by, hvilket godt kunne komme på tale, hvis nu drømmehuset viser sig et sådan sted. Så får vi også mere hus for pengene...

Så lige et par link til hvilke vi har i tankerne:

Fortæl gerne om dine/jeres boligdrømme, og om det er tæt på at blive til virkelighed

http://www.danbolig.dk/privat/sog-bolig/resultat/vis-bolig.htm?propertyid=14110137&brokerid=141&externallink=1

http://www.boligcentervestjylland.dk/(S(fhvi0sbbvsza14et5ajjzbrt))/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=63510&DID=140

http://www.boligcentervestjylland.dk/(S(awjpmcneaspftweu5waaes55))/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=67672&DID=140

http://www.boligcentervestjylland.dk/(S(pgtqzxydny13l255ualf30zb))/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=72357&DID=140

http://www.edc.dk/en/Sag/Billeder/?pid=69500135

og der er også flere men det er sådan ca. sådan noget her

Uha så længe i køber hus i ringkøbing eller ølstrup så flyt endelig i drømmehuset Men længere væk må Alberte ikke for svigermor Jeg kan da ikke undvære jer

----

Vi har kigget på hus længe, men der er bare ikke liiiige det vi søger, og slet ikke til den pris vi søger

Vi har kig på et lækkert hus lige ned af en privatvej ved siden af hvor vi bor, fin størrelse, god stand, lækker grund, lidt privat...

MEN så er der EL varmeradiatorer over det hele (trods det der løber gasledninger lige unden for døren) og så ligger huset til omkring 900.000 kr, det var også fair, hvis der VAR gas, men dælme ikke hvis der ikke er, og sælger er ikke interesseret i at give afslag svarende til hvad det koster at anlægge gas. - ØV!

Men vi kigger, om så det tager 1 uge eller 10 år

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Uha så længe i køber hus i ringkøbing eller ølstrup så flyt endelig i drømmehuset Men længere væk må Alberte ikke for svigermor Jeg kan da ikke undvære jer

----

Vi har kigget på hus længe, men der er bare ikke liiiige det vi søger, og slet ikke til den pris vi søger

Vi har kig på et lækkert hus lige ned af en privatvej ved siden af hvor vi bor, fin størrelse, god stand, lækker grund, lidt privat...

MEN så er der EL varmeradiatorer over det hele (trods det der løber gasledninger lige unden for døren) og så ligger huset til omkring 900.000 kr, det var også fair, hvis der VAR gas, men dælme ikke hvis der ikke er, og sælger er ikke interesseret i at give afslag svarende til hvad det koster at anlægge gas.- ØV!

Men vi kigger, om så det tager 1 uge eller 10 år

bare rolig vi flytter max til kloster (ja du læste korrekt)... 

jeg kan bare ikke magte tanken om den her lejlighed ret meget længere!  

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

BlyViol skriver:

i øvrigt utrolig træls med det el der, det koster jo det halve af New York at have

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

aaaah Mitzie mami! KLOSTER! Jamen gud, SÅ er den lejlighed sku FORFÆRDELIG

Ja MEGA bøvl med det skide el, man skal fandme både have vindmølle og solvarme for at klare sig økonomisk helskindet gennem sådan noget møg!

- Og det er bare sådan et skønt hus, men aaaarg ingen af os vil smide masser af penge efter at få langt det om, men sælger er dælme ikke til at handle med, og lets face it 900.000 kr for et (ældre) hus i ØLSTRUP er ret meget!

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

aaaah Mitzie mami! KLOSTER! Jamen gud, SÅ er den lejlighed sku FORFÆRDELIG

Ja MEGA bøvl med det skide el, man skal fandme både have vindmølle og solvarme for at klare sig økonomisk helskindet gennem sådan noget møg!

- Og det er bare sådan et skønt hus, men aaaarg ingen af os vil smide masser af penge efter at få langt det om, men sælger er dælme ikke til at handle med, og lets face it 900.000 kr for et (ældre) hus i ØLSTRUP er ret meget!

ja det er det!! det er sgu da træls for jer... har du et link?

hehe ja kloster, jeg ved heller ik helt, men nu har vi jo fået en bil mere (så nu kommer jeg snart hver dag til Ølstrup) så kan vi odt flytte os uden for byskiltet...

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ja det er det!! det er sgu da træls for jer... har du et link?

hehe ja kloster, jeg ved heller ik helt, men nu har vi jo fået en bil mere (så nu kommer jeg snart hver dag til Ølstrup) så kan vi odt flytte os uden for byskiltet...

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?csref=boligsiden&fromsite=boligsiden&sagsnr=R1207&forretningsnr=101628

Ej hvor lækkert Det vil jeg glæde mig til, man bliver jo pip kuk i låget af at trisse hjemme...

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?csref=boligsiden&fromsite=boligsiden&sagsnr=R1207&forretningsnr=101628

Ej hvor lækkert Det vil jeg glæde mig til, man bliver jo pip kuk i låget af at trisse hjemme...

vil ik trænge mig på, som du selv sagde den anden aften som om man kan det hos en som går hjemme hver dag !!!

Kan komme i morgen?

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

vil ik trænge mig på, som du selv sagde den anden aften som om man kan det hos en som går hjemme hver dag !!!

Kan komme i morgen?

DU kommer bare - Men som du altid ved, du må selv skrabe en sti på gulvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.