rekord lav rente - overvejer I at købe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Vidunderligeunger

TrineLærke skriver:

Hun kommer til at sidde i rullestol, så derfor er det vigtigt at der er masser plads og åbent til at komme rundt på

ja! for søren da... hvor skønt I har fundet det der så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Ann.

BlyViol skriver:

ja! for søren da... hvor skønt I har fundet det der så

Ja Jeg håber det kan lade sig gøre Vi får svar på om kommunen vil hjælpe i næste uge - tror jeg

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

kom lige til at se at det er hus nr. to der er lejet ud, og var den vi gerne ville købe først, men nr. 1 er også min favorit, der skal ik gøre så meget igen, hvilket jeg ikke rigtig orker pt.. og ved jeg også jesper ik gør, selvom han siger det modsatte haha..

Det er også det der tiltaler mig  Jeg får en allergisk reaktion hvis jeg igen skal skal stå i byggerod så det skal jeg ALDRIG igen!!! Min eks købte nabolejligheden og satte det hele i stand fra top til tå med min hjælp...ALT blev revet ned og ud. Et kæmpe arbejde som slukkede gnisten for os, desværre.

Så sådan en situation skal jeg aldrig stå i igen.

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

TrineLærke skriver:

Jeg kan godt lide det første og det sidste hus

Vi står selv om skal finde anden bolig, så vi går også og kigger rundt.

Vi har så fundet dette: Giv gerne din mening også

http://www.danbolig.dk/privat/sog-bolig/resultat/vis-bolig.htm? propertyid=HJ365409&brokerid=191&address=mimersvej&zipcode=9870&searchtype=1

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Det er også det der tiltaler mig  Jeg får en allergisk reaktion hvis jeg igen skal skal stå i byggerod så det skal jeg ALDRIG igen!!! Min eks købte nabolejligheden og satte det hele i stand fra top til tå med min hjælp...ALT blev revet ned og ud. Et kæmpe arbejde som slukkede gnisten for os, desværre.

Så sådan en situation skal jeg aldrig stå i igen.

haha ej, det er selvfølgelig ik sjovt, men kan lige se det for mig!  

jeg ved også det kommer til at koste et skænderi eller 10, hvis der skal laves for meget. Vi havde også snak om at købe en grund og bygge et hus fra bunden af, men nej..

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

TrineLærke skriver:

Ja Jeg håber det kan lade sig gøre Vi får svar på om kommunen vil hjælpe i næste uge - tror jeg

så  jeg for jer!! 

Anmeld

12. september 2010

Ann.

BlyViol skriver:

så  jeg for jer!! 

Tak

Og glæder mig at hører hvad i finder ud af

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

haha ej, det er selvfølgelig ik sjovt, men kan lige se det for mig!  

jeg ved også det kommer til at koste et skænderi eller 10, hvis der skal laves for meget. Vi havde også snak om at købe en grund og bygge et hus fra bunden af, men nej..

Åh gud nej  Ellers skal jeg bo et andet sted imens hvis jeg møder en Byggemand Bob .

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Åh gud nej  Ellers skal jeg bo et andet sted imens hvis jeg møder en Byggemand Bob .

ha ha ha griner højt!! jeg har jo som bekendt en byggemand bob - med gode drømme, men ikke heeeelt realistiske beslutninger af og til 

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ha ha ha griner højt!! jeg har jo som bekendt en byggemand bob - med gode drømme, men ikke heeeelt realistiske beslutninger af og til 

Åh gud..det er de værste ...sammen med dem der er fluekneppere og overperfektionistiske (som min eks )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.