rekord lav rente - overvejer I at købe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Vidunderligeunger

Renée88 skriver:

Jeg er helt vild med hus nummer 2.. Gid man boede i Ringkøbing, der får man godt nok noget mere for pengene i forhold til hvad man får her i Kolding ;o)

jeg vil rigtig gerne i hus, men jeg er pt på SU, er dog færdiguddannet til januar.. Men økonomien er ikke til det nu, og vil gerne ha sparet lidt mere sammen inden... men hold op, hvor jeg glæder mig til den dag at jeg skal ud og kigge på hus!!

eeelsket at kigge på hus!! bliver da helt sørgeligt når man ik skal det mere, men så gælder det køkken, badeværelse, maling, møbler osv, det er nu også fedt at kigge på..

Ja, ringkøbing er ret billig, men hvis vi flytter til en lille by udenfor Ringkøbing kan vi få samme slags hus til lige under en mil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Vidunderligeunger

TrineLærke skriver:

Jeg kan godt lide det første og det sidste hus

Vi står selv om skal finde anden bolig, så vi går også og kigger rundt.

Vi har så fundet dette: Giv gerne din mening også

http://www.danbolig.dk/privat/sog-bolig/resultat/vis-bolig.htm? propertyid=HJ365409&brokerid=191&address=mimersvej&zipcode=9870&searchtype=1

det er lige mig!! rigtig hyggeligt, hvis badeværelset bliver fornyet er det jo perfekt.. men man kan jo sagtens bruge det som det er der, det spiller også en væsentlig rolle, for mig i hvert fald

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Jbk skriver:

Ok...jeg havde nok kunne købe, men vil hellere leje nu jeg er fattig, da jeg jo får rigtig meget i boligsikring...

det er jo også fint, så længe det er din far du lejer af  

Anmeld

12. september 2010

Ann.

BlyViol skriver:

det er lige mig!! rigtig hyggeligt, hvis badeværelset bliver fornyet er det jo perfekt.. men man kan jo sagtens bruge det som det er der, det spiller også en væsentlig rolle, for mig i hvert fald

Præcis -

Og badeværelset er ikke det største problem - det der er vigtigt for mig er at der er plads til Lærke og det her hus opfylder bare alle vores krav

Anmeld

12. september 2010

line melias mor

det er så lækkert

Anmeld

12. september 2010

Svei

BlyViol skriver:

det er jo også fint, så længe det er din far du lejer af  

Netop...det bliver i familien...

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

TrineLærke skriver:

Præcis -

Og badeværelset er ikke det største problem - det der er vigtigt for mig er at der er plads til Lærke og det her hus opfylder bare alle vores krav

jamen det er jo det der tæller, i hvert fald i jeres situation. Kommer hun til at kræve ekstra meget plads? ved godt hun har et handicap (eller hvad man kalder det &nbsp men kan ikke huske hvad det indebærer specifikt.

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

haha!! ja... men som skrevet står, kan jesper jo lave alt. hvilket er meget heldigt hehe... det er faktisk også den første vi regner med at springe på, men den er lejet ud til marts næste år...

Jeg synes det er superflot det første hus..meget lyst og venligt

Pyt med at det er lejet ud et halvt år mere...hvis det er det rigtige hus for jer

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Jeg synes det er superflot det første hus..meget lyst og venligt

Pyt med at det er lejet ud et halvt år mere...hvis det er det rigtige hus for jer

kom lige til at se at det er hus nr. to der er lejet ud, og var den vi gerne ville købe først, men nr. 1 er også min favorit, der skal ik gøre så meget igen, hvilket jeg ikke rigtig orker pt.. og ved jeg også jesper ik gør, selvom han siger det modsatte haha..

Anmeld

12. september 2010

Ann.

BlyViol skriver:

jamen det er jo det der tæller, i hvert fald i jeres situation. Kommer hun til at kræve ekstra meget plads? ved godt hun har et handicap (eller hvad man kalder det &nbsp men kan ikke huske hvad det indebærer specifikt.

Hun kommer til at sidde i rullestol, så derfor er det vigtigt at der er masser plads og åbent til at komme rundt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.