Nogen der ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Muffinmus

Ja, og jeg har ofte siddet og forelsket mig i ting og tøj fra USA, men det KAN bare ikke betale sig overhvoedet:-)

Så lige du skrev 500 kr... Så ville jeg hvis jeg var dig, regne med min 800 kr.

Så sure penge. Men kan anbefale englang i stedet for. f.eks E-bay eller lign steder:-)

Køber også børnetøj i England da jeg ofte kan finde de gode danske mærker billigere derovre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

dorthemus

MariaE skriver:

Ja, og jeg har ofte siddet og forelsket mig i ting og tøj fra USA, men det KAN bare ikke betale sig overhvoedet:-)

Så lige du skrev 500 kr... Så ville jeg hvis jeg var dig, regne med min 800 kr.

Så sure penge. Men kan anbefale englang i stedet for. f.eks E-bay eller lign steder:-)

Køber også børnetøj i England da jeg ofte kan finde de gode danske mærker billigere derovre.

Anmeld

12. september 2010

Muffinmus

Så så, græd nu ikke før du ved det med sikkerhed:-):-)

Men i hvert fald har du sikkert lært noget af det. Går den så går den,og gør det ikke, så er det en fandes dyr lektion:-)

Har selv købt cremer osv fra ....eh, var det kina eller sådan noget, i hvert fald på.strawberrynet.com. Og det blev snuppet. Så 270 kr oven i hatten...øv øv.

Anmeld

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Kan du ikke nå at afbestille varen smukke?

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan du ikke nå at afbestille varen smukke?

Nej det skal gøres inden 24 timer...vil jo også gerne have den. Vil bare ikke betale så meget. Og slet ikke til Post DK  

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

MariaE skriver:

Så så, græd nu ikke før du ved det med sikkerhed:-):-)

Men i hvert fald har du sikkert lært noget af det. Går den så går den,og gør det ikke, så er det en fandes dyr lektion:-)

Har selv købt cremer osv fra ....eh, var det kina eller sådan noget, i hvert fald på.strawberrynet.com. Og det blev snuppet. Så 270 kr oven i hatten...øv øv.

Nej holder vejret og krydser fingrene...men det er slut med ting fra USA

Anmeld

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Nej det skal gøres inden 24 timer...vil jo også gerne have den. Vil bare ikke betale så meget. Og slet ikke til Post DK  

Åh altid få den sendt som en gave. Måske har firmaet du har bestilt fra gjort det pr. automatik, det har jeg oplevet før.

Anmeld

12. september 2010

Lullaby

dorthemus skriver:

WHAT!!!  så uanset hvad så kommer jeg til at betale til Post DK???

Altså hvis den glider igennem så nej men hvis de snupper så ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.