Nogen der ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Lullaby

dorthemus skriver:

Ihhh altså...skulle aldrig have gjort det så  Plejer aldrig at købe fra USA så det havde jeg ikke tænkt på...æv!

Ja det stinker. For mange ting kan slet ikke betale sig så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

dorthemus

Berta skriver:

Prøv at læse lidt her:

http://www.shopudland.dk/ToldogMoms/USAToldogMoms/tabid/86/Default.aspx

Tak for det link...øv altså, hvor er jeg træt af at jeg bestilte det nu.Håber bare pakken går igennem uden de opdager den

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

Lullaby skriver:

Ja det stinker. For mange ting kan slet ikke betale sig så

Hvorfor skal man også i sådan et regelrytter land

Hvad havde din vare kostet og hvad måtte du punge ud med?

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

dorthemus skriver:

Mente bare det kom an på varens pris...hmmm. Jeg har købt en BabyHawk...med porto ca. 500 kr. Synes det er træls hvis der kommer told oveni så kan det jo ikke betale sig...

hmm så må du ikke tage mig på ordet

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

mor-til-vanessa skriver:

hmm så må du ikke tage mig på ordet

Jeg tror bare jeg holder vejret og håber de overser den i tolden

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

dorthemus skriver:

Jeg tror bare jeg holder vejret og håber de overser den i tolden

ja det må vi håbe

Anmeld

12. september 2010

Lullaby

dorthemus skriver:

Hvorfor skal man også i sådan et regelrytter land

Hvad havde din vare kostet og hvad måtte du punge ud med?

Puha. Vi gav 100 kr for bukserne inkl. porto fra USA. Så skulle postdanmark have 150 for fortoldning af varen plus 40 for moms og porto.

Så ca 300 kr for bukserne.

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

Lullaby skriver:

Puha. Vi gav 100 kr for bukserne inkl. porto fra USA. Så skulle postdanmark have 150 for fortoldning af varen plus 40 for moms og porto.

Så ca 300 kr for bukserne.

WHAT!!!  så uanset hvad så kommer jeg til at betale til Post DK???

Anmeld

12. september 2010

Muffinmus

Jeps, hold snitterne fra USA. DEt kan ADLRIG betale sig da næsten ALT bliver snuppet i tolden.

Ikke alt, men næsten alt. tror desade de regende med at 5 % måske røg igennem uden opsyn.

Så tror du mentalt godt kan forberede dig på at punge ud. Ved ikke hvad din varer koster, men de siger ca 50 % oven i hatten gennemsnitligt. Så vis du satser på det bliver du nok ikke overrasket.

Bestil hellere fra EU lande. Jeg køber f.eks altid i england da der ikke ryger moms og post dk gebyr på.

Og ja, de 150 kommer du til at betale uanset hvad.

Men kan du få det sendt som gave med et personligt brev vedlagt., hvis du får af venner eller l.ign der sender det til dig, så kan du slippe for momsen:-)

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

MariaE skriver:

Jeps, hold snitterne fra USA. DEt kan ADLRIG betale sig da næsten ALT bliver snuppet i tolden.

Ikke alt, men næsten alt. tror desade de regende med at 5 % måske røg igennem uden opsyn.

Så tror du mentalt godt kan forberede dig på at punge ud. Ved ikke hvad din varer koster, men de siger ca 50 % oven i hatten gennemsnitligt. Så vis du satser på det bliver du nok ikke overrasket.

Bestil hellere fra EU lande. Jeg køber f.eks altid i england da der ikke ryger moms og post dk gebyr på.

Og ja, de 150 kommer du til at betale uanset hvad.

Men kan du få det sendt som gave med et personligt brev vedlagt., hvis du får af venner eller l.ign der sender det til dig, så kan du slippe for momsen:-)

Jeg er SÅ ærgelig lige nu og mest af alt sur på mig selv, for vidste det jo egentlig godt

Skriver en update når jeg modtager varen....hulk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.