Nogen der ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. september 2010

dorthemus

om der er et maximum beløb på varer købt i USA, før der kommer told på  Eller blir man knaldet uanset hvad varen har købt, hvis de opdager det??

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

mor-til-vanessa

dorthemus skriver:

om der er et maximum beløb på varer købt i USA, før der kommer told på  Eller blir man knaldet uanset hvad varen har købt, hvis de opdager det??

Knus Dorthe

har du købt fra nettet????

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

mor-til-vanessa skriver:

har du købt fra nettet????

Jeps

Anmeld

12. september 2010

L.J.L

dorthemus skriver:

Knus Dorthe

hvis varen inkl. porto koster mere end 1150,- skal du betale told

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

dorthemus skriver:

Jeps mage"/>

tror det kommer lidt an på om de kigger i pakkerne.

men hvis man f.eks har bestilt et par nike sko og de bliver taget i tolden så kommer der told på. tror jeg

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

linselouise skriver:

hvis varen inkl. porto koster mere end 1150,- skal du betale told

Det mente jeg også at have læst, men blev pludselig helt nervøs for om det var rigtigt.

Anmeld

12. september 2010

Lullaby

dorthemus skriver:

Knus Dorthe

Hvis varen koster mere end 80 kr inkl porto så skal du betale til postdanmark for fortoldning. Det er 150 og så kommer der moms på af varens pris.

Mvh Anja som lige måtte betale kassen for et par børnebukser efter postdanmark fik deres klamme hænder på pakken

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

mor-til-vanessa skriver:

tror det kommer lidt an på om de kigger i pakkerne.

men hvis man f.eks har bestilt et par nike sko og de bliver taget i tolden så kommer der told på. tror jeg

Mente bare det kom an på varens pris...hmmm. Jeg har købt en BabyHawk...med porto ca. 500 kr. Synes det er træls hvis der kommer told oveni så kan det jo ikke betale sig...

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

Lullaby skriver:

Hvis varen koster mere end 80 kr inkl porto så skal du betale til postdanmark for fortoldning. Det er 150 og så kommer der moms på af varens pris.

Mvh Anja som lige måtte betale kassen for et par børnebukser efter postdanmark fik deres klamme hænder på pakken

Ihhh altså...skulle aldrig have gjort det så  Plejer aldrig at købe fra USA så det havde jeg ikke tænkt på...æv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.