Singel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

boligforeningen hedder odinsgaard og ligger ude på spedalsø torv. de har lejligheder alle steder i byen, men jeg bor på hybenvej og det kan jeg godt lide.

okay. det vil jeg kikke på. der er ingen lejligheder lige nu i den boligforening jeg er i nemlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

okay. det vil jeg kikke på. der er ingen lejligheder lige nu i den boligforening jeg er i nemlig.

du kan også hører på kommunen, tror godt de kan hjælpe hvis du siger i ikke har råd til at blive boende og ikke har andre steder at bo

Anmeld

12. september 2010

Chalala85

Øv har fulgt dig på sidenlinien. Jeg håber du klare den

Anmeld

12. september 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

du kan også hører på kommunen, tror godt de kan hjælpe hvis du siger i ikke har råd til at blive boende og ikke har andre steder at bo

ja kan tage ned og snakke med dem imorgen.

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

ja kan tage ned og snakke med dem imorgen.

ja det synes jeg du skal prøve

Anmeld

12. september 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

Så råder de vidst bare til et krisecenter...

Anmeld

12. september 2010

wamse

jbk skriver:

Så råder de vidst bare til et krisecenter...

Tror ikke et krisecenter tager imod, når der som sådan ikke er tale om psykisk/fysisk vold eller lignende. Jeg fik af vide at de ikke tager imod, hvis det "bare" drejer sig om at man mangler et sted at bo, for så optager man jo en plads for nogle som måske lige netop står og skal akut væk.

Jeg ville ringe rundt til alle de boligselskaber der er i byen og høre om de skule have noget stående frit og så snakke med kommunen. Sådan flyttede jeg på 1 uge.

Anmeld

12. september 2010

Svei

wamse skriver:

Tror ikke et krisecenter tager imod, når der som sådan ikke er tale om psykisk/fysisk vold eller lignende. Jeg fik af vide at de ikke tager imod, hvis det "bare" drejer sig om at man mangler et sted at bo, for så optager man jo en plads for nogle som måske lige netop står og skal akut væk.

Jeg ville ringe rundt til alle de boligselskaber der er i byen og høre om de skule have noget stående frit og så snakke med kommunen. Sådan flyttede jeg på 1 uge.

Det var det jeg blev rådgivet til...at ringe til de hjem, da jeg stod akut uden bolig...heldigvis havde jeg dengang IGEN mine forældre til hjælp..men tror der er mange ledige lejligheder mange steder, så måske det ikke bliver så svært at finde..

Anmeld

12. september 2010

wamse

jbk skriver:

Det var det jeg blev rådgivet til...at ringe til de hjem, da jeg stod akut uden bolig...heldigvis havde jeg dengang IGEN mine forældre til hjælp..men tror der er mange ledige lejligheder mange steder, så måske det ikke bliver så svært at finde..

Det tror jeg også der er, jeg har begge gange kunnet få en lejlighed med det samme. Måske man skal være lidt åbent for, hvor det ligger osv, men hvis man akut har brug for noget nyt, så må man nok også være lidt large.

Anmeld

12. september 2010

Svei

wamse skriver:

Det tror jeg også der er, jeg har begge gange kunnet få en lejlighed med det samme. Måske man skal være lidt åbent for, hvor det ligger osv, men hvis man akut har brug for noget nyt, så må man nok også være lidt large.

Ja...det er lige det...dengang jeg stod uden bolig for 10 år siden, der var det bare ikke nemt...men nu så jeg lige på boligselskabets side hernede, at der er masser af ledige boliger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.