Singel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

NinaNymannMadsen

Sofia skriver:

Jeg sender dig et kram, det er hårdt at gå igennem. MEN har læst nogle af dine indlæg og synes det var dig der lavede alt med jeres datter, og han var ikke altid lige sød, tænker fx på hans passivitet på campingpladsen med dine forældre! Så måske er det for det bedste, men jeg forstår godt det er vildt hårdt. Kan du blive i lejligheden osv??

knus

det er meget hårdt men det er hans egen skyld. an skal bare tænke på hvordan han har været over for mig. jeg kunne bare ikke mere og har sagt stop nu. så må vi jo se hvordan vi får det til at fungere.
nej kan jeg ikke, har jeg ikke råd til selv. men skal se om jeg finde noget andet der er billiger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Sofia

Astasmor skriver:

det er meget hårdt men det er hans egen skyld. an skal bare tænke på hvordan han har været over for mig. jeg kunne bare ikke mere og har sagt stop nu. så må vi jo se hvordan vi får det til at fungere.
nej kan jeg ikke, har jeg ikke råd til selv. men skal se om jeg finde noget andet der er billiger.

Okay, så krydser jeg fingre for du hurtigt finder en bolig. Kommer selv fra Horsens opland oprindeligt, og i Horsens er der da heldigvis okay muligheder for at finde en billig lejlighed. Håber det bedste for dig og Asta.

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

ja så skete det sku.

ej hvad er der sket 

godt du kan komme videre

Anmeld

12. september 2010

line melias mor

syntes det er flot du har sagt stop efter hans behandling af dig. mange ville slet ikke have den styrke. det er hårdt men tror også i bliver lykkerligere på længere sigt

Anmeld

12. september 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

ej hvad er der sket 

godt du kan komme videre

det er bare kenneth der bliver ved med at kalde mig latterlig og barnlig selvom jeg har segt jeg ikke vil ha han gør det. og han bliver sur over ingen ting. så jeg kunne bare ikke mere.

Anmeld

12. september 2010

NinaNymannMadsen

Sofia skriver:

Okay, så krydser jeg fingre for du hurtigt finder en bolig. Kommer selv fra Horsens opland oprindeligt, og i Horsens er der da heldigvis okay muligheder for at finde en billig lejlighed. Håber det bedste for dig og Asta.

ja der er mange. men de skal også være et okay sted så de er børnevenlige. vil ikke ud et sted hvor der er meget larm og sådan noget.

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

ej puha da søde! Men det var da vist det bedste ikke?

Hvor bor du så nu??

Anmeld

12. september 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

ej puha da søde! Men det var da vist det bedste ikke?

Hvor bor du så nu??

ja det var det vel.
lige nu har jeg ingen steder at bo for han har sagt han vil have lejligheden. det også fair nok da jeg aldrig selv ville ha råd til at bo i den selv.
så skal bare finde et sted jeg har råd til men det er svært når jeg ingen penge har før oktober.

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

det er bare kenneth der bliver ved med at kalde mig latterlig og barnlig selvom jeg har segt jeg ikke vil ha han gør det. og han bliver sur over ingen ting. så jeg kunne bare ikke mere.

det er bare typisk mænd...

håber du er okay. 

med hensyn til lejlighed, så er det billigt her hvor jeg bor, men ved ikke hvor lang ventetid der er.

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

ja det var det vel.
lige nu har jeg ingen steder at bo for han har sagt han vil have lejligheden. det også fair nok da jeg aldrig selv ville ha råd til at bo i den selv.
så skal bare finde et sted jeg har råd til men det er svært når jeg ingen penge har før oktober.

Øv da. Kan du bo hos dine forældre eller noget? Det er nok ikke nemt at bo sammen indtil du finder noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.