Singel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

det er bare typisk mænd...

håber du er okay. 

med hensyn til lejlighed, så er det billigt her hvor jeg bor, men ved ikke hvor lang ventetid der er.

okay. hvor er det henne af.?det er værd at finde ud af jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Øv da. Kan du bo hos dine forældre eller noget? Det er nok ikke nemt at bo sammen indtil du finder noget

nej kan jeg ikke de bor for langt væk fra skole og dagpleje.

Anmeld

12. september 2010

Sofia

Astasmor skriver:

ja det var det vel.
lige nu har jeg ingen steder at bo for han har sagt han vil have lejligheden. det også fair nok da jeg aldrig selv ville ha råd til at bo i den selv.
så skal bare finde et sted jeg har råd til men det er svært når jeg ingen penge har før oktober.

Måske kan du låne penge til et evt. indskud hos kommunen.. krydser fingre for du snart finder noget!

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

nej kan jeg ikke de bor for langt væk fra skole og dagpleje.

Hmm okay så er det ikke nemt

Men du skriver bare hvis det er! Synes virkelig det er flot gjort når han ikke behandlede dig ordentligt, selvom det selvfølgelig sikkert er hårdt.

Anmeld

12. september 2010

B&J

Jeg vil lige give dig en MEGA krammer og sige jeg syntes det er sejt gjordt.. da jeg har læst han ikke altid lige var lige voksen.... så kan dig og lille pigen hygge jer og håber i snart finder noget af bo i

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Puha, det er jeg ked af at høre, men som de andre skriver, så tror jeg også du er meget bedre tjent uden, og ligeså lillepigen. Det skal vel næsten være i horsens du skal bo hvis det skal være i nærheden af dagpleje eller vuggestue. Ellers er det også billigt i Vejle hvis man kan finde noget, og ligeså i Fredericia. Men håber du finder noget snart, så i kan komme væk fra hinanden

Anmeld

12. september 2010

NinaNymannMadsen

Sofia skriver:

Måske kan du låne penge til et evt. indskud hos kommunen.. krydser fingre for du snart finder noget!

ja det er altid noget man kan finde ud af

Anmeld

12. september 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Hmm okay så er det ikke nemt

Men du skriver bare hvis det er! Synes virkelig det er flot gjort når han ikke behandlede dig ordentligt, selvom det selvfølgelig sikkert er hårdt.

skal jeg nok.
det er rigtig hårdt

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

skal jeg nok.
det er rigtig hårdt

Kan jeg forestille mig

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

okay. hvor er det henne af.?det er værd at finde ud af jo

boligforeningen hedder odinsgaard og ligger ude på spedalsø torv. de har lejligheder alle steder i byen, men jeg bor på hybenvej og det kan jeg godt lide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.