Hvornår stoppede jeres børn med flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Svei

albertesmor skriver:

Det får han når han ser alle de andre har to-delt på  sådan var det her

Nej, det gør han ikke... han gik jo også sidste år...mine unger har aldrig, mærkeligt nok, ladet sig påvirke af hvad andre gør...ikke engang Jeppe på 13 år følger vennernes flip med besmet tøj og mærker...kan ikke sige at jeg var på samme måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

SiLiMiMa

jbk skriver:

Ja...det er virkelig dyrt, så meget kostede det dog ikke der hvor Bertram gik før, men der var så heller intet at tilbyde i den sfo...lyder skønt at begge er startet og det er jo sjældent mange timer de er der alligevel, det er det ikke for Bertram i hvert fald..

nej, slet ikke - de kommer fra skole kl 12.30 (de skal med bus til sfo'en som ligger 5 km herfra i samme hus som milles børnehave) så de er der nok 12.40 og jeg henter som regel 2 timer senere.

men det er en udemærket sfo og de laver mange sjove aktiviteter med børnene

det med sfo i et andet hus ændrer sig måske snart, da vores lille skole er i fare for at blive lukket og så skal de med skolebus hver morgen til en anden skole 5 km herfra jeg håber, vores skole får lov at overleve, men jeg tvivler !! men det er en helt anden snak

Anmeld

12. september 2010

slettet_7530

jbk skriver:

Nej, det gør han ikke... han gik jo også sidste år...mine unger har aldrig, mærkeligt nok, ladet sig påvirke af hvad andre gør...ikke engang Jeppe på 13 år følger vennernes flip med besmet tøj og mærker...kan ikke sige at jeg var på samme måde...

Jeg tror nu ikke det havde noget med at gøre at det var fordi de andre gjorde det, jeg tror simpelthen han fandt ud af at at det da var 10 gange nemmere bare at smække en jakke på, og der var større bevægelighed i et 2-delt sæt, når jeg nogle gange mødte ungerne på vej fra skole til frit som er en tur der tager ca 10-15 minutter, havde samtlige unger bare stukket armene ind i ærmerne og så hang benene på ryggen, så vil jeg trods alt hellere have at han har en jakke på som er lukket.

Men som skrevet tror jeg det var et bekvemmeligheddspørgsmål og intet andet

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

jbk skriver:

han er bare så sej, ham jeppe! synes det er så fedt, at han følger sit eget hoved og ikke andres!

Anmeld

12. september 2010

Svei

Heise skriver:

nej, slet ikke - de kommer fra skole kl 12.30 (de skal med bus til sfo'en som ligger 5 km herfra i samme hus som milles børnehave) så de er der nok 12.40 og jeg henter som regel 2 timer senere.

men det er en udemærket sfo og de laver mange sjove aktiviteter med børnene

det med sfo i et andet hus ændrer sig måske snart, da vores lille skole er i fare for at blive lukket og så skal de med skolebus hver morgen til en anden skole 5 km herfra jeg håber, vores skole får lov at overleve, men jeg tvivler !! men det er en helt anden snak

Øv, det er da ærgerligt, men godt de har hinanden at følges med... vi bor 1 km fra skolen nu og jeg synes det er VIRKELIG langt...

Anmeld

12. september 2010

Svei

Heise skriver:

han er bare så sej, ham jeppe! synes det er så fedt, at han følger sit eget hoved og ikke andres!

Ja...jeg er godt nok også imponeret...tænker at det måske er pga han altid har skildt sig ud uden det var noget han kunne vælge og det så har styrket ham..måske..i hvert fald siger han at han da ikke gider gå i tøj der er så dyrt bare fordi det hedder noget bestemt, når nu man kan få det meget billigere....en af tøserne havde ellers sagt til ham at han havde fået en gangsterstil(jeg måtte undertrykke et grin) men som Jeppe sagde, det var nok bare fordi mine bukser er for store og jeg ikke gider hive dem op hele tiden..

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

jbk skriver:

Øv, det er da ærgerligt, men godt de har hinanden at følges med... vi bor 1 km fra skolen nu og jeg synes det er VIRKELIG langt...

hihi.... det har vi nok også, men vi er stadig nødt til at køre dem, for de skal over en meget befærdet vej.

fordelen ved skolebus ville jo være, at de ku blive samlet op tættere på hjemmet - forhåbentligt!!

men synes nu vores lille skole er så dejlig!

Anmeld

12. september 2010

Svei

albertesmor skriver:

Jeg tror nu ikke det havde noget med at gøre at det var fordi de andre gjorde det, jeg tror simpelthen han fandt ud af at at det da var 10 gange nemmere bare at smække en jakke på, og der var større bevægelighed i et 2-delt sæt, når jeg nogle gange mødte ungerne på vej fra skole til frit som er en tur der tager ca 10-15 minutter, havde samtlige unger bare stukket armene ind i ærmerne og så hang benene på ryggen, så vil jeg trods alt hellere have at han har en jakke på som er lukket.

Men som skrevet tror jeg det var et bekvemmeligheddspørgsmål og intet andet

Kan jeg sagtens se i skolen..men i sfo har de jo ikke travlt for at skulle nå ud..

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

jbk skriver:

Ja...jeg er godt nok også imponeret...tænker at det måske er pga han altid har skildt sig ud uden det var noget han kunne vælge og det så har styrket ham..måske..i hvert fald siger han at han da ikke gider gå i tøj der er så dyrt bare fordi det hedder noget bestemt, når nu man kan få det meget billigere....en af tøserne havde ellers sagt til ham at han havde fået en gangsterstil(jeg måtte undertrykke et grin) men som Jeppe sagde, det var nok bare fordi mine bukser er for store og jeg ikke gider hive dem op hele tiden..

hahaha, jaja, det behøver hun jo ikke at vide

gangsta-jeppe

Anmeld

12. september 2010

Svei

Heise skriver:

hahaha, jaja, det behøver hun jo ikke at vide

gangsta-jeppe

hihi....ja, det er jo lige ham...griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.