Hvornår stoppede jeres børn med flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.136 visninger
32 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Svei

Kan ikke helt finde ud af om jeg skal købe flyverdragt til min søn der går i første klasse...eller om den bare aldrig bliver brugt? Han er et udebarn, men mon det bare er overtrækkere og jakke i den alder....og skal jeg købe, hvor finder jeg så dragter i den størrelse henne mon?synes kun de går til 134cm-140cm, de fleste steder....

Hvad gør I, jer med skolebørn...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

wamse

jbk skriver:

Kan ikke helt finde ud af om jeg skal købe flyverdragt til min søn der går i første klasse...eller om den bare aldrig bliver brugt? Han er et udebarn, men mon det bare er overtrækkere og jakke i den alder....og skal jeg købe, hvor finder jeg så dragter i den størrelse henne mon?synes kun de går til 134cm-140cm, de fleste steder....

Mine drenge brugte ikke flyverdragt mere, da de nåede op i den alder. Vi brugte i stedet 2 delte dragter i stedet for.

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Mine stoppede med flyverdragt da de startede i skole , det er alt for besværligt for dem at stikke i flyverdragten i fritkvarterene da de i forvejen ikke har megen tid så chancerne for de løber ud uden overtøj er store ..  De fik jakke og overtræksbukser med , så havde de i det mindste jakke på ude i fritkvarterene

Anmeld

12. september 2010

Svei

wamse skriver:

Mine drenge brugte ikke flyverdragt mere, da de nåede op i den alder. Vi brugte i stedet 2 delte dragter i stedet for.

Det var også det jeg tænkte og har herhjemme,....men når virkelig det er koldt og sne osv, ville en skidragt jo bare være super....men tror jeg ser tiden an, han ville sgu også ligne en forvokset baby i den.. Min den store brugte heller ikke i den alder, men han var bestemt heller ikke ude legebarn...

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

jbk skriver:

simon får flyverdragt igen i år. Tror ikke han ville ta skibukserne på, hvis han fik sådan nogle med i skole. så ville han nøjes med vinterjakke og det går jo ikke.

heise

Anmeld

12. september 2010

Svei

Muffi . skriver:

Mine stoppede med flyverdragt da de startede i skole , det er alt for besværligt for dem at stikke i flyverdragten i fritkvarterene da de i forvejen ikke har megen tid så chancerne for de løber ud uden overtøj er store ..  De fik jakke og overtræksbukser med , så havde de i det mindste jakke på ude i fritkvarterene

Gør ikke så meget i frikvartererne....men i sfo...og jeg er egentlig ikke nervøs ved han fryser, det styrer han meget godt selv..

Anmeld

12. september 2010

Svei

Heise skriver:

simon får flyverdragt igen i år. Tror ikke han ville ta skibukserne på, hvis han fik sådan nogle med i skole. så ville han nøjes med vinterjakke og det går jo ikke.

heise

Var mest i sfo jeg tænkte...jeg har det helt ok med hvis Bertram kun tager Jakke på, han skal nok tage mere på hvis han fryser...men det var mere i de der snevejrsdage jeg tænkte en skidragt var rar..

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

jbk skriver:

Gør ikke så meget i frikvartererne....men i sfo...og jeg er egentlig ikke nervøs ved han fryser, det styrer han meget godt selv..

Syntes nu også tit de ligner en forvokset baby når de er i den alder og presses ned i en flyverdragt

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

Muffi . skriver:

tror min søn (snart 8) ville synes, det var mere besværligt at ta 2 ting på end 1

heise

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

jbk skriver:

Det var også det jeg tænkte og har herhjemme,....men når virkelig det er koldt og sne osv, ville en skidragt jo bare være super....men tror jeg ser tiden an, han ville sgu også ligne en forvokset baby i den.. Min den store brugte heller ikke i den alder, men han var bestemt heller ikke ude legebarn...

Ha ha kæft , du havde skrevet helt det samme som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.